Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Na zapytanie ofertowe odpowiedziały trzy agencje z...

Urząd Miasta Łodzi rozstrzygnął przetarg. Ile kosztuje kupienie 80 tys. fanów na Facebooku?

Na zapytanie ofertowe odpowiedziały trzy agencje z propozycjami 64 tys. zł, 141 tys. zł. i 50,4 tys. zł. Wybrano najtańszą ofertę nadesłaną przez jedną z gdańskich agencji. Wychodzi więc na to, że pozyskanie jednego, nowego obserwującego profilu Łódź będzie kosztować około 63 groszy. Te ponad 50 tys. zł, które wyda UMŁ z pieniędzy podatników, to ponad 22 najniższe pensje netto. Profil Łódź w momencie składania zamówienia miał 420 tys. obserwujących, chodziło zatem o to, by dobić do pół miliona. Po co?
CZYTAJ DALEJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>

Zobacz również

Komedia, jakiej dawno nie widzieliście. „Wieczór kawalerski” z gwiazdorską obsadą
Materiał informacyjny

NOWE
Komedia, jakiej dawno nie widzieliście. „Wieczór kawalerski” z gwiazdorską obsadą

Osobówka uderzyła w ciężarówkę. Wypadek na trasie Szamotuły-Pniewy

NOWE
Osobówka uderzyła w ciężarówkę. Wypadek na trasie Szamotuły-Pniewy

Polecamy

Hurkacz z inauguracyjną porażką w Rzymie. To nie tak miało wyglądać!

Hurkacz z inauguracyjną porażką w Rzymie. To nie tak miało wyglądać!

Wielki pech Pawłowskiego. Kapitana Widzewa czeka wkrótce operacja i długa przerwa!

Wielki pech Pawłowskiego. Kapitana Widzewa czeka wkrótce operacja i długa przerwa!

Legenda skoków narciarskich w Polsce. Zaskakujące powody wizyty?

Legenda skoków narciarskich w Polsce. Zaskakujące powody wizyty?