1/24
Jak podsumować to auto? Przyznam, że trudno jest mi ocenić...
fot. Kamil Rogala

Jak podsumować to auto? Przyznam, że trudno jest mi ocenić to auto i wydać jednoznaczną ocenę. Seres 3 ma dwie strony. Z jednej pozytywnie zaskakuje jakością materiałów, projektem wnętrza i niezłą przestrzenią, prostą ofertą i mimo wszystko atrakcyjną ceną. Poza tym zamawiając go teraz, dostaniemy go od ręki – obecnie to spory atut. Z drugiej strony jest sporo do poprawy. Jakość spasowania nie jest idealna, system cofnął się w czasie o kilka lat, ale tutaj wierzę w zapewnienia, że zostało już wszystko poprawione. Poza tym system rekuperacji najlepiej byłoby zaprojektować całkowicie od nowa. Chętnie sprawdzę najbardziej aktualną wersję i wtedy zweryfikuję swoje zdanie, bo na chwilę obecną nie jestem w stanie z czystym sumieniem polecić tego auta. Jeśli wszystko zostanie poprawione, w tej cenie trudno znaleźć konkurenta.

2/24
Test. Seres 3 (52 kWh netto) 163 KM. Wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny
3/24
Test. Seres 3 (52 kWh netto) 163 KM. Wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny
4/24
Test. Seres 3 (52 kWh netto) 163 KM. Wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny
Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw

Ważna informacja władz Widzewa przed meczem z Zagłębiem ZDJĘCIA

Ważna informacja władz Widzewa przed meczem z Zagłębiem ZDJĘCIA

Wernisaż prac dyplomowych absolwentów Liceum Plastycznego w Łodzi

Wernisaż prac dyplomowych absolwentów Liceum Plastycznego w Łodzi

Zobacz również

Pampersy na murawie. Tak kibice Pogoni powitali piłkarzy w Szczecinie po finale

Pampersy na murawie. Tak kibice Pogoni powitali piłkarzy w Szczecinie po finale

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw

Raport z trybun. Wściekła Żyleta, obrażony Kolejorz i dużo opraw