Tesco wycofuje się - zmiany na handlowej mapie Łodzi. 12 sklepów w naszym mieście zostanie przekształconych. Co tam będzie? Sprawdziliśmy
Transakcja o wartości 900 mln zł obejmuje przejęcie przez Salling Group (jest to duńska grupa detaliczna, będąca właścicielem Netto Polska) 301 sklepów i dwóch magazynów brytyjskiej sieci. W ramach umowy około 7 tys. pracowników Tesco zostanie przeniesionych do Salling Group.
Netto Polska prowadzi obecnie 386 sklepów, w tym 9 w Łodzi. Wszystkie nowe placówki otwierane są w koncepcie Netto 3.0, który charakteryzuje większa przestronność, liczne rozwiązania proekologiczne, lepsze wyposażenie i szersza oferta asortymentowa, obejmująca m.in. markę własną Premieur z wyborem żywności premium.
Koncept to przede wszystkim wygodne przestrzenie, dzięki którym robienie zakupów ma stać się przyjemniejsze. To także szersza oferta produktów z różnych kategorii. Standardem jest duży wybór świeżych warzyw i owoców, produktów bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO i ECO. Dla osób, które się spieszą, jest strefa z produktami TO GO, oferująca szybkie i świeże przekąski, sałatki oraz soki, a także świeżo parzoną kawę i wypiekane na miejscu pieczywo.