Dzięki zeskanowaniu twarzy system odczytuje płeć klientów oraz dzieli osoby na 3 kategorie wiekowe. Następnie program wyświetli 10 - sekundowe oferty reklamowe na monitorach dla określonej grupy klientów.
Na początek system OptimEyes zostanie zainstalowany w 450 stacjach benzynowych Tesco w Anglii, przy których działają sklepy Tesco. Jeśli system się sprawdzi, prawdopodobnie trafi również do Polski.
Jak podają dziennikarze tygodnika "Sunday Telegraph" nowa technologia będzie uwzględniała także datę w kalendarzu i porę dnia. W ten sposób klientom stojącym do kasy w godzinach rannych reklama będzie podsuwać np. napój energetyzujący stawiający ich na nogi, a np. grupie kobiet w średnim wieku w porze obiadowej publikacje związane z gotowaniem.
Według zapewnień producenta, nowa technologia nie działa jak kamera uliczna, nie nagrywa obrazu i nie ma na celu identyfikowania osób w takim sensie, jak robią to policyjne technologie identyfikacyjne. Dzieli potencjalnych klientów na kilka typowych kategorii, podsuwając im odpowiednią ofertę - wyjaśnia gazeta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
kup teraz

HUAWEI Watch Fit 2 Active Czarny
Ekran AMOLED o przekątnej 1.74 cala z ultrawąskimi…
kup teraz

Withings ScanWatch (HWA09-model 3-All-Int)
Withings ScanwatchPierwszy hybrydowy smartwatch z …
kup teraz

Samsung Galaxy Watch5 Pro SM-R920 45mm Czarny
Waga: 46,5 gWymiary: 45,4 x 45,4 x 10,5 mmTyp (dam…
kup teraz

Amazfit GTS 3 Czarny
Amazfit GTS 3 Graphite Black Amazfit GTS 3 to potę…
kup teraz

Amazfit GTR 3 Pro Brązowy
Duży ekran Ultra HD Amoled. Zaprojektowany w klasy…
kup teraz

GARMIN Fenix 7 Srebrno-szary (100254001)
Jest 7 dni w tygodniu, a zegarki z serii fēnix 7 s…
Strefa Biznesu - Ceny samochodów elektrycznych zaczynają spadać.