5/5
Pojawienie się kolejnego urządzenia nie dziwi dr. Pawła...
fot. Materiały GPR Suflidowo

Pojawienie się kolejnego urządzenia nie dziwi dr. Pawła Kowalskiego, badacza marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego. Jak tłumaczy ten sposób sprzedaży to same korzyści, bo poza opłatą za prąd właściciel towaru praktycznie nie ponosi żadnych innych kosztów. - W automacie można sprzedać praktycznie każdy towar. W Paryżu widziałem działające na tej zasadzie całe sklepy spożywcze. Jedynym problemem jest przekonanie klientów, by z takich urządzeń chcieli korzystać – mówi naukowiec.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na i.pl

Zobacz również

The Legend of Rock Symphonic w łódzkiej Atlas Arenie

The Legend of Rock Symphonic w łódzkiej Atlas Arenie

ŁKS jednak w ekstraklasie. Wielka radość przy al. Unii i w Pałacu Sportowym. Zdjęcia

ŁKS jednak w ekstraklasie. Wielka radość przy al. Unii i w Pałacu Sportowym. Zdjęcia

Polecamy

Noc Muzeów z tłumami zainteresowanych w łódzkich instytucjach

Noc Muzeów z tłumami zainteresowanych w łódzkich instytucjach

Biżu Market po raz kolejny w Odlewni przy Piotrkowskiej 217

Biżu Market po raz kolejny w Odlewni przy Piotrkowskiej 217

ŁKS jednak w ekstraklasie. Wielka radość przy al. Unii i w Pałacu Sportowym. Zdjęcia

ŁKS jednak w ekstraklasie. Wielka radość przy al. Unii i w Pałacu Sportowym. Zdjęcia