1/3
Wyniki jednoznacznie wskazują zatem, że rok 2023 będzie...
fot. Robert Szwedowski / Polska Press

Wyniki jednoznacznie wskazują zatem, że rok 2023 będzie dobrym czasem na zmiany i powrót do drukowanych materiałów, bo to właśnie tę formę preferuje największy odsetek badanych konsumentów (25 proc.).

2/3
Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat...
fot. Arkadiusz Wojtasiewicz / Polska Press

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, to jeden z jego segmentów może pochwalić się wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych. Niesłabnącą popularność direct mailingu potwierdzają zarówno eksperci zajmujący się organizacją korespondencji masowej dla firm oraz instytucji, jak i sami konsumenci.

3/3
To właśnie ulotkom, gazetkom i listom reklamowym konsumenci...
fot. Robert Szwedowski / Polska Press

To właśnie ulotkom, gazetkom i listom reklamowym konsumenci poświęcają zdecydowanie więcej uwagi niż innym formom promocji. W efekcie to właśnie te materiały najczęściej skłaniają ich do zakupu promowanej usługi lub produktu.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Przejdź na shownews.pl

Zobacz również

Trener ŁKS Marcin Matysiak przed meczem z Jagiellonią ZOBACZ WIDEO

Trener ŁKS Marcin Matysiak przed meczem z Jagiellonią ZOBACZ WIDEO

Jakie są polskie tradycje wielkanocne? Poznaj je z Etnoekipą

Jakie są polskie tradycje wielkanocne? Poznaj je z Etnoekipą

Polecamy

Polak wyceniony na ponad 100 mln. A Lewandowski? Gorzej od rezerwowego bramkarza!

Polak wyceniony na ponad 100 mln. A Lewandowski? Gorzej od rezerwowego bramkarza!

Trener ŁKS Marcin Matysiak przed meczem z Jagiellonią ZOBACZ WIDEO

Trener ŁKS Marcin Matysiak przed meczem z Jagiellonią ZOBACZ WIDEO

Jakie są polskie tradycje wielkanocne? Poznaj je z Etnoekipą

Jakie są polskie tradycje wielkanocne? Poznaj je z Etnoekipą