Podczas dwóch dni targowych (20-21.02.2019) producenci odzieży mogli nawiązać kontakty handlowe z przedstawicielami sklepów z całego kraju. Wystawcy zaprezentowali odzież damską i męską, obuwie oraz dodatki. Dominowały propozycje na sezon jesień-zima 2019-2020. Tylko nieliczne firmy miały w swojej ofercie kolekcje na sezon wiosna/lato 2019. Bowiem kilka miesięcy zajmuje zanim zamówiona kolekcja zostanie uszyta i dostarczona do sklepów.
-Takie wydarzenie to nie tylko okazja do nawiązania kontaktów handlowych pomiędzy markami a sklepami, ale jest to także forum wymiany inspiracji i spostrzeżeń o aktualnych trendach w modzie – mówi Alicja Gajos, organizator targów.
Dodatkowo producenci odzieży mogą dowiedzieć się od przedstawicieli sklepów co podoba się ich klientom.
Do tej pory oferta targowa obejmowała jedynie modę damską, od tego roku dołączyli także wystawy sektora mody męskiej. Swoje kolekcje zaprezentowali zarówno czołowe polskie marki jak i małe, lokalne firmy odzieżowe.
Od pierwszej edycji targi obywają się dwa razy do roku. Do tej pory zlokalizowane były na terenie Centrum Promocji Mody przy ul. Wojska Polskiego 121, ale ze względu na wzrost liczy wystawców wydarzenie zmieniło lokalizację.
Jubileuszowa, 10.edycja została objęta honorowym patronatem Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?