Szereg atrakcji w nowej Biedronce w Porcie Łódź

Materiał informacyjny Jeronimo Martins Polska Spółka Akcyjna
Na dniach nowa lokalizacja popularnego sklepu powita wszystkich ciekawymi promocjami. Najnowszy standard sklepu to wiele przemyślanych rozwiązań ułatwiających zakupy. Otwarcie w już w najbliższy czwartek (11 marca) o 7:00. Co czeka odwiedzających sklep w Porcie Łódź przy ulicy Pabianickiej 245?

Jeszcze bardziej praktycznie i ekologicznie

Sklep powstał zgodnie z najnowszym konceptem Biedronka 3.0, który jest ulepszonym praktycznym podejściem do organizacji przestrzeni dostępnej dla klientów. Ten nowy sposób projektowania jest wprowadzany w kilku placówkach i będzie wykorzystywany przy kolejnych modernizacjach. Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, nie spoczywa na laurach, wciąż wprowadza nowe usprawnienia.

Zmiany na lepsze to zwrot w kierunku ekologii, poprzez zastosowanie oświetlenia LED oraz urządzeń chłodniczych, wykorzystujących przyjazne dla środowiska gazy, takie jak naturalne CO2, czy - w przypadku chłodziarek, zamrażarek i komór mrożących - gaz propan. Każde z tych ulepszeń to nawiązanie do „clean technology” wpisanej w ideę nowoczesnej Biedronki.

Nowe wnętrze przywita przyjazny dla oka kolor antracytu, podkreślającego przestrzeń placówki.

- Wprowadzamy również szereg rozwiązań mających na celu stałe podnoszenie komfortu zakupowego poprzez m.in. usprawnienie sposobu poruszania się po sklepie, czy szybsze odnalezienie danego produktu na półce. Służy temu spójna komunikacja cenowa zarówno w odniesieniu do produktów spożywczych, jak i przemysłowych - tłumaczą przedstawiciele biura prasowego właściciela Biedronki.

Łatwość wyboru i rosnąca jakość marek własnych

Identyfikację poszukiwanych produktów mają ułatwić oznaczenia kolorystyczne. Żółte etykiety odnoszą się do produktów znajdujących się nadal w ofercie ("Wciąż w ofercie"), zielone zarezerwowane są dla nowości ("Nowe w tym tygodniu"), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne ("Super Cena!").

Przedstawiciele firmy podkreślają, że dla zachowania jakości produktów Biedronki produktów i utrzymania ciągu chłodniczego w przypadku zakupu produktów mrożonych, torby termiczne w zmodernizowanych sklepach zostały umieszczone między zamrażarkami. Na chłodziarkach znajdują się również koszyki z przyprawami niezbędnymi do marynowania mięs i ryb. Wszystkie tabliczki nad regałami sklepowymi zostały zamontowane pod kątem 90 stopni, dzięki czemu informacje są czytelniejsze dla klienta. Dodatkowo podświetlane ekrany ułatwiają odnalezienie poszukiwanych przez klienta produktów.

Modernizacja placówek wpływa także korzystnie na możliwości promowania przez Biedronkę produktów marki własnej. Biuro prasowe JMP zaznacza, że w tym zakresie sieć "stosuje wiele atrakcyjnych z punktu widzenia klienta rozwiązań". Artykuły własne sieci Biedronka eksponowane są w ramach poszczególnych kategorii produktowych na specjalnych banerach. Przykładowo, produkty mleczne marki własnej Mleczna Dolina, sprzedawane w strefie oznaczonej nazwą kategorii "Nabiał", są eksponowane na podświetlonym banerze, zlokalizowanym nad lodówką.

Takie rozwiązanie pozwala Biedronce na "efektowne wyróżnienie produktów marki własnej", a przy tym - zdaniem sieci - "nie wpływa na komfort poruszania się po sklepie". Ponadto Biedronka stara się zwrócić uwagę klienta na produkty marek własnych, umieszczając ich logotypy na ścianach i filarach wewnątrz sklepów. Ekspozycji marek Biedronka towarzyszy również hasło przewodnie, np. "Poznaj jakość naszych marek".

Specjalnie dla odwiedzających sklep w nowej Biedronce będzie miał miejsce odpiek pieczywa przez cały dzień. Marka stawia na odpiekanie pieczywa na miejscu, a także na przywożenie z lokalnych piekarni, znanych miejscowym.

Właściciele Biedronki mają na uwadze zapewnienie dostępności i wygody podczas codziennych zakupów, odwiedzający sklep będą obsługiwani od czwartku w 3 kasach tradycyjnych i 4 samoobsługowych.

Super-ceny od Świeżoznawców

Od samego otwarcia na wszystkich czekają specjalne oferty: od czwartku do soboty (11-13 marca) lub wyczerpania zapasów, wybrane artykuły przemysłowe i tekstylia, w tym zabawki i wiele innych, można otrzymać 50 procent taniej przy zakupie dwóch sztuk na jednym paragonie. Niższe ceny na powitanie będą również pośród świeżych mięs, wędlin i serów. Odwiedzający będą mieli okazję do znalezienia dodatkowych promocji na półkach z towarami - kierownictwo sklepu zapewnia, że będą to atrakcyjne rabaty.

Zespół Świeżoznawców wita Was w ulepszonej Biedronce. Staramy się, by każda wizyta w niej była dla Was świeżym doświadczeniem. Niezależnie, czy przyjdziecie na chwilę, czy na dłużej. Mamy nadzieję, że zakupy w naszym sklepie będą dla Was prawdziwą przyjemnością! – zdradza kierownictwo sklepu.

Sklep Biedronka w Porcie Łódź, ul. Pabianicka 245 będzie otwarty od godz. 7:00 do 22:00 od poniedziałku do soboty, w niedziele handlowe – w tych samych godzinach.

Dodaj ogłoszenie