Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Syrena Meluzyna R. zadebiutuje w sobotę na trasie Rajdu Barbórka

(mm/ip) (aip)
Kierowcy wyścigowi już mogą składać zamówienia na Syrenę Meluzynę R. Każdy pojazd będzie budowany ręcznie na ramie rurowej ze stali, z możliwością realizacji specjalnych, indywidulanych zamówień na życzenie kierowcy.
Kierowcy wyścigowi już mogą składać zamówienia na Syrenę Meluzynę R. Każdy pojazd będzie budowany ręcznie na ramie rurowej ze stali, z możliwością realizacji specjalnych, indywidulanych zamówień na życzenie kierowcy. materiały prasowe
Nowoczesna Syrena zadebiutuje oficjalnie w Polsce 12 grudnia 2015 roku podczas 53. Rajdu Barbórki w jeździe pokazowej na odcinku ulicy Karowej w Warszawie.

31 października 2013 roku, firma AK Motor Interntional Corporation ogłosiła, że integralną częścią reaktywacji marki będzie jej powrót do motorsportu. Można powiedzieć, że jest to pierwszy, całkowicie nowy samochód Syrena, od czasu kiedy to 30 lat temu ostatnie auto zjechało z linii produkcyjnej.

Według założyciela firmy i jednocześnie projektanta nowej Syreny, Arkadiusza Kamińskiego, Polaka mieszkającego w Kanadzie, polska marka samochodowa Syrena właśnie powraca.

AK Syrena Meluzyna R jest w pełni funkcjonalnym prototypem, zbudowanym we współpracy z firmą Proto Cars z Nysy, przeznaczonym do jazdy na torach wyścigowych (nie do jazdy po drogach publicznych).

Specyfikacja techniczna AK Syreny Meluzyny R:

  • Rozstaw osi - 2508 mm
  • Rozstaw kół - przód - 1529 mm
  • Rozstaw kół - tył - 1529 mm
  • Długość - 4037 mm
  • Szerokość - 1821 mm
  • Wysokość - 1439 mm
  • Prześwit pod samochodem - 120 mm
  • Opony - Pirelli 225/650-18TLVA RE7

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany