Sukcesja w Łodzi znów działa. Jak działają kino Helios, kręgielnia oraz klub fitness? Pierwsi goście przyszli już o godz. 6.
W tym roku centrum ma być wystawione na sprzedaż. Ewa Frontczak, syndyk centrum nie wyklucza, że pierwszy przetarg odbędzie się jesienią. Cena wywoławcza przekracza 100 mln zł, ale nie jest wykluczone, że nieco wzrośnie, gdyż jest kilku potencjalnych inwestorów.
Zdaniem dr Pawła Kowalskiego, specjalisty ds. marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego, Sukcesja może przynosić zyski, ale nie od razu. Najpierw trzeba wyeliminować błędy poprzedników, czyli m.in.z naleźć sposób na przyciągnięcie klientów nie tylko na organizowane wydarzenia. Trzeba też poprawić poruszanie się po centrum i przede wszystkim zadbać o różnorodnych najemców, najlepiej o marki, których nie ma gdzie indziej. Naukowiec ocenia, że po spełnieniu tych warunków Sukcesja może przynosić zyski w ciągu 3-5 lat od ponownego otwarcia.