Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Studenci z ekspertami o komunikacji. Jak zmieniają się trendy? Jakie treści angażują odbiorców?

Tomasz Jabłoński
Tomasz Jabłoński
Studio Arterion AHE, w którym odbędzie się konferencja studencka „Kochamy Media Firmowe”.
Studio Arterion AHE, w którym odbędzie się konferencja studencka „Kochamy Media Firmowe”. Materiały prasowe
Jak zmieniają się trendy w komunikacji? Jakie treści angażują odbiorców? Między innymi tego będzie się można dowiedzieć w czwartek (31 marca) podczas bezpłatnej konferencji. Studenci dziennikarstwa i komunikacji społecznej AHE w Łodzi zapraszają na 3. edycję konferencji „Kochamy Media Firmowe”.

W czwartek 31 marca o godzinie 12.00 ich gośćmi będą:

- Wojciech Jabczyński – rzecznik Orange Polska,

- Marcin Gruszka – Head of Comms Allegro,

- Marcin Jasiak – MediateQa, opiekun specjalności media firmowe, dziennikarstwo i komunikacja społeczna AHE w Łodzi.

Podczas spotkania będzie można posłuchać o narzędziach wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, content marketingu i employer brandingu.

- Ważną częścią naszych spotkać jest dyskusja, którą prowadzimy z zaproszonymi gośćmi. W czasie luźnej rozmowy dowiadujemy się, jak eksperci oceniają zmieniajmy się świat komunikacji. Jest to świetne dopełnienie tego, czego uczymy się podczas zajęć – mówi Wiktoria Rzeźnik, studentka II roku specjalności media firmowe w AHE.

Spotkanie jest otwarte i bezpłatne. Będzie je można śledzić na żywo na stronie www.ahe.lodz.pl/mediafirmowe lub na Facebooku Akademii. Tam też będzie można zadawać pytania w komentarzach.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany