98,3 tys. zł zapłaci Urząd Miasta Łodzi za wynajęcie na swoje potrzeby 100 bilboardów. Będzie na nich prowadzona kampania reklamowa zachęcająca do płacenia podatków w Łodzi. Miasto chce w ten sposób zwiększyć swoje wpływy z podatku PIT. Osoby, które złożą w urzędzie skarbowym deklarację, że chcą by to właśnie do Łodzi trafiały ich podatki wezmą udział w losowaniu nagród pieniężnych : dwa razy po 1000 zł co tydzień, 10 tys. zł co miesiąc i 100 tys. zł raz w roku.
Zielono-żółte plakaty na bilboardach maja się pojawić w listopadzie i będą wykorzystywane do końca kwietnia 2020 roku. 80 sztuk bilboardów stanie przy drogach wjazdowych do Łodzi , a 20 w centrach sąsiednich miejscowości.
Wideo
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!