reklama

Skandal w pizzerii! Nożami dla klientów... wydłubywały brud z podłogi

TJZaktualizowano 
Pracownica pizzerii najpierw środkiem chemicznym spryskała fugi, a po chwili wydłubywała nożem brud . Fot. Czytelnik EI
Pracownice jednej z łódzkich pizzerii sieciowych wydłubywały nożami, których używają klienci, brud z podłogi. W ten sposób czyściły fugi na zapleczu pizzerii.

Zdjęcia z akcji sprzątania otrzymaliśmy od jednego z naszych czytelników (imię i nazwisko do wiadomości red.). - Gdy zapytałem dlaczego używają noży, którymi klienci kroją pizzę, odpowiedziały, że te noże najlepiej się do tego nadają - mówi zbulwersowany mężczyzna, który współpracuje z pizzerią i jest autorem zdjęć. - Oczywiście dodały, że noże będą umyte.
Według mnie jednak są to skandaliczne praktyki.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 45

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

r
rzeznik

jak robi sie kielbase czarne kaszanke czy pasztetowa od dzis byscie nie jedli

x
xxx

podobno to jest pizzeria w port lodz moja kolezanka tam pracuje jako kelnerka i poznala ta dziewczyne ze zdjecia wiec smacznego wszystkim:)

L
Lao

W Lordisie w sobotę używali noży do innych celów,było 10 radiowozów i karetki,zna ktoś szczegóły?Podobno było po imprezie...

S
SaycoRa

W ojczyźnie pizzy (we Włoszech) gdybyście poprosili o sztućce w pizzerii to by was wyrzucili. Teraz macie dodatkowy argument by korzystać z rąk.

l
lodziak

Kiedyś widziałem w pizzerii jak pan pizzerman dłubał w nosie i zagniatał ciasto :(

r
riko

ogladajcie Gesslerke w tvn, tam dopiero jest syf w kuchniach i to jemy !

l
lol

jak by czyscili na bierzaco to nozem nie musieli by skeobac

J
Ja

Swoją sprzątaczkę nakryłem jak nożem dla pracowników skrobie kibel .

g
gosc

Wielkie co.A w domu to co robicie?Każdy w domu robi jeszcze gorsze rzeczy i jest ok.A jak wyjdzie z domu to struga wielkiego Pana

z
zoomok

SZCZEZE- w domu robicie gorsze zeczy wycieracie gebe w scierke do suszenia talerzy,tą samą gąbką myjecie bufet talerze a czasem plamke na podlodze,gotujecie obiad i prubujecie tą sama lyzką zupe.no przeciez tak niewplno.a jednak.

do njnbjnbj

Zgodze sie z toba Wiem bo pracuje nadal w swym zawodzie ale nie kucharza Tylo cukiernika I rózne praktyki sa widziane a uwierz mi ze Gdyby kljeteria widziała to cała polska Przestła by jesć. niestety jak napisalem zasady higieny sa obce A sanepid wpada to trzesa pordkami

k
kip

Bułkę pewnie że możesz zjeśc, ale nie wiesz jak była robiona, co do ciasta wpadło. Mięso też możesz upiec bądź ugotować, ale nie wiesz jak długo leży na ladzie i czym było myte żeby wyglądało jak świeże! Dkładnie, lepiej nie raz nie wiedzieć. Bzdury i nic więcej!!!

n
njnbjnbj

to jest pikuś sa lepsze co sie robi mało co niekturzy wiedzom ale to i lepiej zostawcie ten temat w spokoju co niekturym to szczena by opadła ,,,,,,,,,,,,, troche sie robi w tym zawodzie i sie wiele widziało nie ma miejsc idealnuch

s
skandal

tak się szanuje klienta, bo wiadomo, przyjdzie głupi i kupi.

D
Do telepizza

Widac teraz Kto stosuje takie praktyki :)
Jednak zasady HACCAP sa nam obce mimo ze srodki chemiczne tak jak ktos napisał nizej sa z reala które nie powinny sie znalesc w Pizzeri a tym bardziej w jakim kolwiek zakładzie gdzie sie wyroby spozywcze
Pozdrawiam

Dodaj ogłoszenie