Tylko oni mają maseczki z... koronawiursem
Mówi dyrektor sportowy Budowlanych SA Mirosław żórawski: Impuls wyszedł od kibiców z grupy Budo on Tour. Najpierw Katarzyna Mospinek opracowała nowe mistrzowskie logo z koronawiursem zamiast jednej z gwiazdek, a potem sytuacja z zagrożeniem epidemicznym w Polsce sprowokowała nas do użycia go na maseczkach klubowych.
Furtkę otworzyła firma Tomadex, a nasz partner techniczny Keeza przedstawił możliwość wykonania maseczek z logo klubowym. W trakcie realizacji zamówienia okazało się, że noszenie maseczek będzie obowiązkowe i z tego powodu pierwsza partia maseczek Keeza rozeszła się w ciągu godziny niczym świeże bułeczki. Natychmiast złożone zostało drugie zamówienie na znacznie większą liczbę tych wyjątkowych maseczek.
Na zdjęciu maseczki Keeza prezentują: Katarzyna Mospinek autorka wirusowego logo, zwycięzca rekordowej licytacji 28 Finału WOŚP oraz Adam Jurek kolekcjoner gadżetów, zwycięzca wielu akcji charytatywnych wraz z dzieckiem.
“Bodyguard” lekiem na hejt?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?