Tym czasem ma ich być odpowiednio 50 i 500. Miasto chce też, dodatkowo co roku będzie przekazywać 3,5 mln złotych (do roku 2017) na utrzymanie i rozbudowę systemu. - Na początek rowery pojawią się w centrum miasta - mówi Bartosz Zimny, łódzki oficer rowerowy. - Planujemy, że stacje bazowe staną niemal na wszystkich przecznicach w okolicy ul. Piotrkowskiej i al. Kościuszki, na pl. Wolności i w okolicy łódzkich uczelni. Dokładne lokalizacje będziemy mogli podać dopiero po rozstrzygnięciu przetargu na zakupu pojazdów i ich obsługę. Przez pierwsze 20 minut rowerem będzie można podróżować darmo. Kolejne minuty mają być płatne. W jaki sposób będzie odbywało się rozliczenie, na razie nie wiadomo.
Rower miejski już w przyszłym roku. 50 stacji, 500 rowerów
(g)50 stacji, 500 rowerów W przyszłym roku łodzianie będą mogli podróżować rowerami miejskimi. Jak się okazuje pojazdów i miejsc, w których będzie można je wypożyczyć (tzw. stacji bazowych) będzie blisko dwa razy więcej niż pierwotnie zakładano. Finansowany z budżetu obywatelskiego projekt zakładał oddanie w przyszłym roku 30 stacji i 300 rowerów.
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.