Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Robaki w ogórkach z Biedronki. Sieć przeprasza [FILM, zdjęcia]

(tj)
Kilkadziesiąt małych żywych robaków znalazło się w słoiku ogórków konserwowych, które kupiła Magdalena Jeżewska w Biedronce przy ul. Łagiewnickiej. Okazuje się, że to nie pierwszy taki przypadek w ostatnich dniach. - Zdębiałam, gdy otworzyłam słoik – mówi łodzianka. - Małe robaki chodziły po ogórkach, po słoiku i po przykrywce słoika. Wypadły mi na blat. Od razu po odkręceniu buchnęło też takim smrodem, że o mało nie zwymiotowałam. Pani Magda uwielbia ogórki, zarówno kiszone, jak i konserwowe. Kupuje je w różnych pojemnościach. Tym razem wzięła z półki słoik o pojemności prawie 2 litrów.

- Z zewnątrz nic nie wskazywało na to, że w środku są robaki – dodaje. - Woda była normalna, ogórki też wyglądały normalnie. W sklepie usłyszałam, że to nie pierwszy taki przypadek.

W godzinach popołudniowych otrzymaliśmy komentarz z Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A.

Potwierdzamy, iż jedna z naszych klientek zgłosiła w sklepie w Łodzi przy ul. Łagiewnickiej reklamację dotyczącą tego produktu, a następnie otrzymała zwrot gotówki. Jest to do tej pory jedyne zgłoszenie ze strony klienta, które skutecznie do nas dotarło.

Niezwłocznie po otrzymaniu informacji o tej reklamacji powzięliśmy stosowne kroki, zgodne z obowiązującymi w naszej sieci procedurami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności, by wyjaśnić przyczyny tego incydentu. Przede wszystkim skontaktowaliśmy się z producentem wskazanego artykułu w celu przeprowadzenia dodatkowej (obok realizowanych regularnie) weryfikacji procesu produkcyjnego oraz warunków transportu. Jesteśmy w trakcie dokonywania analizy tych obszarów. Sam zanieczyszczony produkt zostanie również przekazany do ekspertyzy entomologicznej.

Podkreślamy, że biorąc pod uwagę skalę naszej działalności, w tym objętość produktów sprzedawanych każdego dnia, przypadki zgłaszanych reklamacji związanych z zanieczyszczeniem produktów stanowią minimalną skalę wyrażoną w promilach. Niezależnie od tego, każda taka informacja automatycznie uruchamia procedurę kontroli, obejmującą weryfikację procesów związanych z produktem, a w przypadku potwierdzenia się nieprawidłowości wdrażamy natychmiastowe działania. W ich zakres wchodzą między innymi: wycofanie produktów ze sprzedaży, informacja dla klientów, dodatkowe kontrole łańcucha dystrybucji i procesu produkcji oraz badania w niezależnych laboratoriach. Systemowe podejście wynika z faktu, że bezpieczeństwo żywności i zapewnienie najwyższej jakości produktów jest dla nas priorytetem ze względu na dobro naszych klientów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany