18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Reorganizacja magistratu. Czy nie jest to marnotrawstwo pieniędzy?

(msm)
paweł łacheta
Ile kosztują przeprowadzki wydziałów Urzędu Miasta Łodzi - dopytują radne SLD Małgorzata Niewiadomska-Cudak oraz Ewa Majchrzak. I złożyły w tej sprawie interpelację do prezydent Hanny Zdanowskiej.

- W magistracie przeprowadzono kolejną reorganizację. Zastanawiamy się, czy nie jest to marnotrawstwo pieniędzy. Czy prawdą jest, że tylko przeniesienie Wydziału Edukacji z ul. Sienkiewicza na ul. Krzemieniecką kosztowało 40 tys. zł? - dopytują radne.

Radne wyliczyły także, że reorganizacja, która miała zmniejszyć liczbę urzędników spowodowała przyrost stanowisk dyrektorskich, a tym samym zwiększały koszty funkcjonowania urzędu.

- Dwa lata temu, kiedy funkcję prezydenta pełnił Tomasz Sadzyński było 29 wydziałów, natomiast dziś mamy ich 39 i do tego 7 departamentów. Więcej jest dyrektorów i zastępców - mówi radna Ewa Majchrzak.
Według informacji biura prasowego koszty wszystkich przeprowadzek to 98 tys. zł.

- Reorganizacja ma na celu usprawnienie pracy urzędu. Początkowo niesie za sobą pewne koszty, ale w ogólnym bilansie, już za kilka miesięcy okaże się, że koszty funkcjonowania całego magistratu będą niższe niż dotychczas - mówi Halszka Karolewska, rzecznik prezydent Łodzi.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany