- W magistracie przeprowadzono kolejną reorganizację. Zastanawiamy się, czy nie jest to marnotrawstwo pieniędzy. Czy prawdą jest, że tylko przeniesienie Wydziału Edukacji z ul. Sienkiewicza na ul. Krzemieniecką kosztowało 40 tys. zł? - dopytują radne.
Radne wyliczyły także, że reorganizacja, która miała zmniejszyć liczbę urzędników spowodowała przyrost stanowisk dyrektorskich, a tym samym zwiększały koszty funkcjonowania urzędu.
- Dwa lata temu, kiedy funkcję prezydenta pełnił Tomasz Sadzyński było 29 wydziałów, natomiast dziś mamy ich 39 i do tego 7 departamentów. Więcej jest dyrektorów i zastępców - mówi radna Ewa Majchrzak.
Według informacji biura prasowego koszty wszystkich przeprowadzek to 98 tys. zł.
- Reorganizacja ma na celu usprawnienie pracy urzędu. Początkowo niesie za sobą pewne koszty, ale w ogólnym bilansie, już za kilka miesięcy okaże się, że koszty funkcjonowania całego magistratu będą niższe niż dotychczas - mówi Halszka Karolewska, rzecznik prezydent Łodzi.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie
- Gąsiewska wygina się w krzakach. Fani dostrzegli gigantyczną zmianę [ZDJĘCIA]
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem