Miasto chciało obniżyć i ujednolicić stawki z obecnej wysokości 2 – 4 zł, w zależności od kategorii drogi, za metr kwadratowy powierzchni reklamy dziennie, do 30 groszy, jednakowo dla wszystkich kategorii dróg. Powód to spadek dochodów z tego tytułu. W 2013 r., kiedy stawka wynosiła 1,25 – 2,75 zł, wyniosły 148 tys. zł.
Natomiast w tym roku, odkąd radni podwyższyli stawki do 2 – 4 zł, jeszcze nie było chętnych na wynajęcie tej powierzchni. Magistrat szacował, że przy stawce 30 groszy miasto w ciągu roku zarobi 27 tys. zł. Miasto dysponuje powierzchnią 1600 metrów kwadratowych reklam w międzytorzu.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Niewielu wie, że jest wnukiem Wodeckiego. Leo Stubbs już raz próbował sił w rozrywce
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice