Reklamy przy torach po staremu, bez obniżki

(msm)
Nie będzie obniżki opłat za reklamy w tzw. międzytorzu – projekt uchwały w tej sprawie został odesłany przez radnych do Komisji Finansów, Mieszkaniowej i Sportu.

Miasto chciało obniżyć i ujednolicić stawki z obecnej wysokości 2 – 4 zł, w zależności od kategorii drogi, za metr kwadratowy powierzchni reklamy dziennie, do 30 groszy, jednakowo dla wszystkich kategorii dróg. Powód to spadek dochodów z tego tytułu. W 2013 r., kiedy stawka wynosiła 1,25 – 2,75 zł, wyniosły 148 tys. zł.

Natomiast w tym roku, odkąd radni podwyższyli stawki do 2 – 4 zł, jeszcze nie było chętnych na wynajęcie tej powierzchni. Magistrat szacował, że przy stawce 30 groszy miasto w ciągu roku zarobi 27 tys. zł. Miasto dysponuje powierzchnią 1600 metrów kwadratowych reklam w międzytorzu.

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie