Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin konkursu Najpiękniejsza Mama i Córka 2011

ei24
POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Nazwa konkursu:
Konkurs prowadzony jest pod nazwą "Najpiękniejsza Mama i Córka 2011" i zwany dalej Konkursem.
2. Organizator Konkursu:
Organizatorem konkursu jest: "Polskapresse" Sp. z o.o. 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 41, Oddział Prasa Łódzka, 90-532 Łódź, ul. ks. hm. Ignacego Skorupki 17/19, wpisana do rejestru przedsiębiorstw przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000002408, wydawca "Expressu Ilustrowanego".
3. Cel Konkursu:
Celem konkursu jest wybranie najsympatyczniejszej - spośród uczestniczących w konkursie - pary - Mamy i Córki
4. Zasięg Konkursu:
Konkurs prowadzony jest na łamach "Expressu Ilustrowanego", na obszarze dystrybucji gazety (województwo łódzkie).
5. Czas trwania Konkursu:
Konkurs rozpoczyna się opublikowaniem pierwszego materiału informującego o przyjmowaniu zapisów do Konkursu w piątkowym wydaniu magazynowym "Expressu Ilustrowanego", w dniu 1 kwietnia 2011 roku i trwa do dnia 24 maja 2011 roku.
6. Z Konkursu wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz sponsorów i partnerów Konkursu, członkowie ich najbliższych rodzin (wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, osoby pozostające w faktycznym pożyciu i osoby pozostające w stosunku przysposobienia z osobami będącymi pracownikami Organizatora, sponsorów lub partnerów).

DANE OSOBOWE
7. Dane osobowe uczestników Konkursu będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. nr 101, poz. 926 z 2002 roku z późn. zmianami), w celach przeprowadzenia Konkursu jak również w celach reklamowych i marketingowych. Administratorem danych osobowych zebranych podczas Konkursu jest Organizator. Uczestnicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również żądania ich poprawiania lub usunięcia. Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, choć niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia Konkursu i wydania nagród.
8. Biorąc udział w Konkursie, Mamy i Córki wypełniają formularze, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1 i 2 do niniejszego Regulaminu, podają swoje imiona, nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, telefony kontaktowe, wymiary i inne informacje niezbędne do przeprowadzenia Konkursu oraz wyrażają zgodę na przetwarzane swoich danych osobowych oraz na wykorzystanie swojego wizerunku do celów związanych z przeprowadzeniem Konkursu oraz do celów reklamowych i marketingowych (w zakresie wynikającym z załączników nr 1 i 2).

UCZESTNICY KONKURSU
9. Uczestniczkami Konkursu, na warunkach określonych w Regulaminie, mogą być wyłącznie pary żeńskie (matka z córką), niezależnie od miejsca zamieszkania i obywatelstwa. Córka musi mieć ukończony szesnasty rok życia.

SPOSÓB URZĄDZENIA KONKURSU
10. Aby wziąć udział w Konkursie Mama wraz z Córką muszą osobiście zgłosić się do redakcji "Expressu Ilustrowanego" (90-532 Łódź, ul. ks. Skorupki 17/19), w terminie od dnia 1 kwietnia do dnia 29 kwietnia 2011 roku włącznie, w celu wykonania zdjęć i zapisania na listę uczestniczek oraz podpisania oświadczeń o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych i wykorzystanie wizerunku. W przypadku Mam i Córek, które mieszkają poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, dopuszczalne jest zgłoszenie się telefoniczne, pod numer (48) 514 800 995, w godzinach od 9 do 18 czasu polskiego.
11. Wszystkie pary, które zgłoszą się do Konkursu, w terminie wskazanym w punkcie poprzedzającym, zaproszone będą do udziału w eliminacjach, które odbędą się w dniu 7 maja 2011 roku, w Hotelu Ambasador, w Łodzi, przy ul. Piłsudskiego 29.
12. Podczas eliminacji jury konkursowe, po obejrzeniu dwóch wyjść wszystkich par kandydatek i przeprowadzeniu tajnej narady, wyłoni dziewiętnaście par, które zakwalifikują się do finału.
13. Finalistki zobowiązane są do uczestniczenia w próbach, które odbywać się będą w Szkole Tańca "Family Dance" w Łodzi, przy ul. Więckowskiego 6, w dniach 21, 22 i 23 maja 2011 roku.
14. Finał Konkursu odbędzie się w Teatrze Wielkim w Łodzi, w dniu 24 maja 2011 roku. Poprzedzony będzie próbami z reżyserem-choreografem, o których mowa w punkcie poprzedzającym, przygotowujących finalistki do wyjść finałowych w strojach specjalnych, wieczorowych oraz kąpielowych.
15. Podczas koncertu finałowego jury finałowe, po przeprowadzeniu tajnej narady, wyłoni następujące pary:
- Miss Najpiękniejsza Mama i Córka 2011,
- I Para Wicemiss,
- II Para Wicemiss.
Wyniki zostaną ogłoszone na zakończenie gali finałowej.

16. Miss Publiczności
Wybory Miss Publiczności zorganizowane zostaną poprzez wysyłanie w trakcie trwania gali finałowej Konkursu, w dniu 24 maja 2001 roku, SMSów premium, z głosami na poszczególne pary według następujących zasad:
1) Za pomocą SMS można głosować wyłącznie na pary finałowe (biorące udział w finale Konkursu).
2) Aby zagłosować na Miss Publiczności należy wysłać na numer 7448 SMS-y o treści EI.(numer pary) np. EI.03 lub EI.16. W jednym SMS-ie można wskazać jedną parę.
3) Koszt wysłania jednego SMS to 4,00 zł netto (4,92 zł z VAT).
4) Za każdy SMS spełniający warunki określone w punkcie 2, para, której numer został wskazany w tym SMS-ie, otrzymuje 1 punkt.
6) Głosowanie SMS trwa od godziny 18 do zakończenia koncertu zespołu Boney M, w dniu 24 maja 2011 roku. SMS-y przesłane przed lub po upływie ww. terminu nie będą uczestniczyły w głosowaniu.
7) Jedna osoba może przesłać dowolną ilość SMS-ów.
8) W głosowaniu uwzględniane będą jedynie SMS-y wysyłane za pośrednictwem sieci operatorów telefonii komórkowej korzystających z polskich zasobów numeracji, w szczególności nie będą uwzględniane SMS-y wysyłane za pomocą Internetu.
9) Wysłanie SMS-a zgodnie z postanowieniami punktu 16.2) jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem Konkursu.
10) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przeszkody i utrudnienia techniczne w wysyłaniu i odbieraniu SMS-ów. Organizator nie weryfikuje danych wskazanych przez osobę biorącą udział w głosowaniu na Miss Publiczności z danymi abonenta telefonu komórkowego, z którego wykonane zostało połączenie. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości powstałe w powyższym zakresie.
11) Wyniki zostaną ogłoszone na zakończenie gali finałowej.

17. Miss Czytelników
Miss Czytelników wybrane zostaną poprzez głosowanie Czytelników, przeprowadzone według następujących zasad:
A. Zasady głosowania za pomocą kuponów są następujące:
1) Na łamach "Expressu Ilustrowanego", w dniach od 9 maja do 20 maja 2011 roku drukowane będą kupony przeznaczone do głosowania na poszczególne pary finalistek.
2) Zadaniem Czytelników biorących udział w głosowaniu, będzie prawidłowe wypełnienie oryginalnych kuponów (wskazanie pary, na którą oddany ma być głos, podanie imienia, nazwiska, adresu, telefonu głosującego, adresu email, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, złożenie podpisu) i złożenie ich w siedzibie redakcji "Expressu Ilustrowanego", w Łodzi, ul. ks. hm. Ignacego Skorupki 17/19 do dnia 20 maja 2011 roku, do godziny 17 włącznie. Kupony wysyłać można pocztą, w kopercie zaadresowanej na redakcję "Expressu Ilustrowanego" z dopiskiem Miss Czytelników lub składać osobiście w urnie wystawionej przy wejściu do redakcji. O zakwalifikowaniu ważnie oddanego głosu decyduje data i godzina jego faktycznego wpływu do redakcji, a nie data stempla pocztowego.
3) W głosowaniu biorą udział wyłącznie te kupony, w których podane zostało imię, nazwisko i adres zaś kupon został podpisany w miejscu wskazanym na podpis.
4) Liczba punktów uzyskana w głosowaniu z udziałem kuponów nie jest ujawniana na żadnej stronie internetowej

B. Zasady głosowania za pomocą SMS-ów są następujące:
5) Za pomocą SMS można głosować wyłącznie na te kandydatki, które znajdują się na Liście Kandydatek.
6) Aby zagłosować na Miss Czytelników na numer 72355 należy przesyłać SMS-y o treści MIC.(numer kandydatki) np. MIC.03 lub MIC.21. Numer kandydatki oznacza numer pod którym dana kandydatka została umieszczona na liście kandydatek. W jednym SMS-ie można wskazać jedną kandydatkę. Udział w Plebiscycie mogą wziąć wszystkie osoby, które w okresie trwania Plebiscytu zamówią e-wydanie Expressu Ilustrowanego. Zakupu e-wydania należy dokonać poprzez przesłanie SMS-a na numer 72355 (koszt wysłania SMS-a 2 zł netto / 2,46 zł z VAT)  o treści: MIC.(numer kandydatki)
7) Koszt jednego SMS to 2,46zł z VAT.
8) Za każdy SMS spełniający warunki określone w punkcie 6, kandydatka której numer został wskazany w tym SMS-ie otrzymuje 1 punkt.
9) Śledzenie głosowania za pomocą SMS jest możliwe w internecie na stronie: www.expressilustrowany.pl
10) Głosowanie SMS trwa od od 9 maja 2011 do 23 maja 2011. SMS-y przesłane po upływie ww. terminu nie będą uczestniczyły w głosowaniu.
11) Jedna osoba może przesłać dowolną ilość SMS-ów.
12) Wysłanie SMS-a zgodnie z zapisem punktu 6 jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem Plebiscytu.
13) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przeszkody i utrudnienia techniczne w wysyłaniu i odbieraniu SMS-ów. Organizator nie weryfikuje danych wskazanych przez osobę biorącą udział w Plebiscycie z danymi abonenta telefonu komórkowego, z którego wykonane zostało połączenie. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wszelkie nieprawidłowości powstałe w powyższym zakresie.
C. Para, na którą oddana zostanie największa ilość prawidłowych głosów, po przeliczeniu ilości głosów i sprawdzeniu ich prawidłowości, zostanie uznana przez komisję konkursową parą Miss Czytelników.
D. Ogłoszenie wyników konkursu na Miss Czytelników nastąpi podczas finału Konkursu, w dniu 24 maja 2011 roku, w Teatrze Wielkim w Łodzi.

NAGRODY
18. Wykaz nagród w Konkursie:
a. Para, której przyznany zostanie tytuł "Miss Najpiękniejszej Mamy i Córki", otrzyma od Organizatora nagrodę główną - samochód osobowy marki Opel Corsa, trzydrzwiowy w kolorze czerwonym, o wartości 44 100 zł brutto
b. Para, której przyznany zostanie tytuł "I Pary Wicemiss" otrzyma od Organizatora nagrodę w postaci kamery cyfrowej Panasonic, o wartości 849 zł brutto.
c. Para, której przyznany zostanie tytuł "II Pary Wicemiss", otrzyma od Organizatora nagrodę w postaci aparat cyfrowy Panasonic, o wartości 424 zł brutto.
d. Para, której przyznany zostanie tytuł "Miss Publiczności" otrzyma od Organizatora nagrodę w postaci notebooka firmy Samsung, o wartości 1055 zł brutto.
e. Para, której przyznany zostanie tytuł Miss Czytelników otrzyma nagrodę w postaci kamerę firmy Panasonic, o wartości 849 zł brutto.
f. Wszystkie finalistki otrzymają od Organizatora zestawy kosmetyków firmy Bielenda o wartości 51 zł brutto (wartość jednego zestawu).
19. Laureatka nie może domagać się zmiany wygranej nagrody rzeczowej na inną ani wypłaty jej równowartości w pieniądzach.

PODATEK OD NAGRÓD

20. Organizator konkursu oświadcza, iż nagrody w ramach niniejszego Konkursu, zostaną wydane zgodnie z przepisami z ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (j. t.: Dz.U. z 1993r. Nr 90, poz. 416 z późn. zm.).

TERMIN I MIEJSCE ODBIORU NAGRÓD

21. Ostateczny termin przekazania nagród laureatkom mija 30 czerwca 2011 roku. Laureatki, które nie odbiorą nagrody, tracą do niej prawo, a nagroda pozostaje własnością Organizatora.
22. W sprawie odbioru nagród należy się kontaktować z działem marketingu "Expressu Ilustrowanego" przy ul. ks. Skorupki 17/19 w Łodzi, tel. (42) 66-59-357.
23. Warunkiem wydania nagrody głównej jest zapłacenie przez laureatki ("Miss Najpiękniejsza Mama i Córka 2011") stosownego podatku na wskazany przez Organizatora rachunek bankowy (lub gotówką w kasie Organizatora), najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień wydania nagrody głównej.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
24. Uczestniczki Konkursu we własnym zakresie pokrywają koszty dojazdu, noclegu, wyżywienia oraz uczestnictwa w eliminacjach, próbach oraz koncercie finałowym. Same także pokrywają koszty swoich strojów, makijażu, rekwizytów oraz wszelkie inne koszty uczestnictwa w Konkursie.
25. Odpowiedzialność Organizatora wobec Uczestników nie przekroczy wartości i liczby nagród konkursowych.
26. Wszelkie spory związane z niniejszym Konkursem rozstrzygać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
27. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy odpowiednich ustaw.
28. Wszelkie treści zawarte w materiałach reklamowych, promocyjnych, informacyjnych mają charakter jedynie informacyjny. Moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego regulaminu.
29. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki niedopełnienia obowiązków podatkowych przez Uczestników.
30. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie dodatkowe wydatki Uczestników, w tym związane z obowiązkami podatkowymi i innymi ciężarami publicznoprawnymi związanymi z uczestnictwem lub odebraniem nagrody.
31. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania Uczestników oraz skutki tych działań lub zaniechań.
32. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania osób trzecich, w tym w szczególności poczty, kurierów, przedsiębiorców telekomunikacyjnych oraz podmiotów obsługujących głosowanie na Miss Publiczności.
33. Każda zmiana niniejszego Regulaminu wymagana formy pisemnej pod rygorem nieważności.
34. Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie POLSKAPRESSE Sp. z o.o. Oddział Prasa Łódzka, ul. ks. hm. Ignacego Skorupki 17/19, 90-532 Łódź.


Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany