Tytuł „Przyjazny dla pacjenta" został przyznany w sześciu kategoriach: lekarz, lekarz pediatra, onkolog, ginekolog, pielęgniarka/pielęgniarz, położna/położny.
Kategoria LEKARZ
LAUREAT
Roman Wasilewski – lekarz rodzinny z poradni Swoboda w Głownie
Tytuł "Przyjazny dla pacjenta 2019" otrzymują:
- Łukasz Wesołowski – lekarz rodzinny z poradni Swoboda w Głownie
- Ewa Strzelczyk-Utz – specjalista medycyny paliatywnej i rodzinnej, Szpital św. Jana Bożego w Łodzi
- dr n. med. Tomasz Berkowicz – neurolog, ordynator oddziału neurologicznego szpitala im. Jonschera w Łodzi
- Justyna Milewska – lekarz rodzinny NZOZ VitaMed w Łowiczu
Kategoria LEKARZ PEDIATRA
LAUREAT
Anna Rybczyńska - lekarz pediatra z poradni Novamed One w Wieluniu
Kategoria GINEKOLOG
LAUREAT
Krzysztof Sypniewski - Oddział Ginekologiczno - Położniczy - Szpital Powiatowy w Radomsku
Tytuł "Przyjazny dla pacjenta 2019" otrzymuje:
- Wojciech Kocemba – ordynator oddziału położniczego w Tomaszowskim Centrum Zdrowia
Kategoria PIELĘGNIARKA
LAUREAT
Renata Banaszkiewicz ze szpitala im. K. Jonschera w Łodzi
Tytuł "Przyjazny dla pacjenta 2019" otrzymują:
- Irena Kunka z poradni Fundacji Swoboda w Głownie
- Katarzyna Wesołowska z poradni Fundacji Swoboda w Głownie
- Małgorzata Kurzawska z poradni Fundacji Swoboda w Głownie
- Mariola Wilk z poradni NZOZ VitaMed w Łowiczu
Kategoria POŁOŻNA
LAUREAT
Dorota Michalak ze Szpitala im. Pirogowa/Madurowicza w Łodzi
Tytuł "Przyjazny dla pacjenta 2019" otrzymują:
- Elżbieta Nowak z Poradni SANTE w Piotrkowie Trybunalskim
- Jolanta Budzyńska ze Szpitala w Głownie
Kategoria ONKOLOG
LAUREAT
Dr n. med. Maciej Naze – WWCOiT im.M. Kopernika w Łodzi
Nagrodą dla osób, które uzyskały tytuł „Przyjazny dla pacjenta" będzie certyfikat potwierdzający otrzymany tytuł. Natomiast nagrodą dla tych pracowników medycznych, którzy uzyskali tytuł „LAUREAT KONKURSU Przyjazny dla pacjenta 2019" będzie statuetka, pamiątkowy dyplom oraz prezentacja na stronie www.dzienniklodzki.pl i w specjalnym dodatku do „Dziennika Łódzkiego" przygotowanym wspólnie z ŁOW NFZ. Statuetki i dyplomy zostaną wręczone podczas uroczystej kolacji.
Celem konkursu jest wyróżnienie pracowników medycznych, którzy ze szczególną troską opiekują się pacjentami, przestrzegają praw pacjenta, udzielają świadczeń zgodnie z wymaganiami aktualnej wiedzy medycznej, a także dobrze komunikują się z pacjentem, czyli jasno i zrozumiale informują o stanie zdrowia, przebiegu leczenia i rokowaniach. NFZ podkreśla, że bezpłatne leczenie powinno być także leczeniem dobrej jakości, przy wyborze „Przyjaznego dla pacjenta" warto wziąć pod uwagę efekty leczenia, kompetencje lekarza, podejście do pacjenta, czyli czas poświęcony pacjentowi.
Te produkty powodują cukrzycę u Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?