Przy al. Unii. Piłkarska spółka. Czy ŁKS będzie wkrótce sprzedany?

Jan Hofman
Jan Hofman
Adam Kaźmierczak, prezes ŁZPN
Adam Kaźmierczak, prezes ŁZPN
Udostępnij:
Akcjonariusze piłkarskiej spółki ŁKS podjęli uchwałę o podwyższeniu kapitału zakładowego spółki. Co to może oznaczać?

Zostanie on podwyższony o 1 483 900 złotych - z 114 000 zł do 1 597 900 zł. Podwyższenie kapitału nastąpiło poprzez emisję 14 839 nowych akcji po 100 zł każda.

Co to oznacza, spytaliśmy Adama Kaźmierczaka, prezesa Łódzkiego Związku Piłki Nożnej i członka zarządu PZPN.

- Wydaje mi się, że taki ruch akcjonariuszy nie świadczy o kłopotach finansowych łódzkiego pierwszoligowca. Gdyby strona sportowa ŁKS wyglądała, tak jak finanse spółki, to już teraz moglibyśmy zastanawiać się nad układaniem ekstraklasowego kalendarza. Nie można jednak wykluczyć, że podniesienie kapitału, a co zatem idzie wartości spółki, wiąże się z zamiarem sprzedaży piłkarskiego interesu z al. Unii. Pewnie wkrótce się o tym przekonamy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Fitbit

Fitbit Charge 4 Czarny

964,22 zł399,00 zł-59%
miejsce #2

Xiaomi

Xiaomi Mi Band 5 Czarny

200,00 zł113,99 zł-43%
miejsce #3

Fitbit

FITBIT Charge 5 Steel Blue Platinum Stainless Steel

955,00 zł649,00 zł-32%
miejsce #4

Huawei

HUAWEI Band 7 Zielony

299,00 zł210,00 zł-30%
miejsce #5

Huawei

Huawei Band 4 Czarny

137,23 zł108,28 zł-21%
miejsce #6

mPTech

MyBand 4family Czarny

299,00 zł258,00 zł-14%
Materiały promocyjne partnera

Magazyn Gol24 - skrót

Komentarze 20

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Sprzedać to g* wno do Izraela czyli tam gdzie ich miejsce.

M
MAGoz44FIRE

BAraże hehehe chachacha otWARcia

J
JEB.AC KUR.WY Z ŁKS
28 maja, 08:06, Gość:

od dawna pisze że ŁKS jest potrzebny jakiś duży sponsor który wykupi wiekszość akcji albo właściciel nowy którzy beda co sezon sami kilka ml zł wykładać. z możliwościami Salskiego i tych innych mniejszych sponsorów/partnerów to będzie maks 1 liga.taki klub jak ŁKS jeżeli ma 7-8 mln budżetu to jest to śmieszny budżet jak na taki klub z taką historią z dużego miasta z tyloma kibicami

28 maja, 8:13, olo:

tam jeszcze liczą na to że gdy powstanie nowy stadion to bedą jak na Widzewie zarabiać po kilka milinów na karnetach i biletach ,a tak po prostu nie bedzie bo ŁKS ma mniej kibiców w samej Łodzi i nie ma można powiedzieć kibiców spoza Łodzi tak jak Widzew, a na Widzewie to właśnie kibice spoza Łodzi tez robią im frekwencji bo na meczach jest ich spokojnie kilka tys a na ŁKS może z kilkaset sie znajdzie

28 maja, 15:04, Gość:

Napisz czemu tak się martwisz o ŁKS i o frekwencje na naszym stadionie? Mnie np widzew obchodzi tyle co śnieg z zimy stulecia.

Żydowski durniu on po prostu dał porównanie zabolało cię to [wulgaryzm]ie że zydolks nie ma kibiców i nie będzie miał jesteście pośmiewiskiem całego kraju Lech was toleruję bo bo jesteście na ich usługach a i można [wulgaryzm] kibiców z

zydolksu w [wulgaryzm]

G
Gość
28 maja, 08:06, Gość:

od dawna pisze że ŁKS jest potrzebny jakiś duży sponsor który wykupi wiekszość akcji albo właściciel nowy którzy beda co sezon sami kilka ml zł wykładać. z możliwościami Salskiego i tych innych mniejszych sponsorów/partnerów to będzie maks 1 liga.taki klub jak ŁKS jeżeli ma 7-8 mln budżetu to jest to śmieszny budżet jak na taki klub z taką historią z dużego miasta z tyloma kibicami

28 maja, 8:13, olo:

tam jeszcze liczą na to że gdy powstanie nowy stadion to bedą jak na Widzewie zarabiać po kilka milinów na karnetach i biletach ,a tak po prostu nie bedzie bo ŁKS ma mniej kibiców w samej Łodzi i nie ma można powiedzieć kibiców spoza Łodzi tak jak Widzew, a na Widzewie to właśnie kibice spoza Łodzi tez robią im frekwencji bo na meczach jest ich spokojnie kilka tys a na ŁKS może z kilkaset sie znajdzie

Napisz czemu tak się martwisz o ŁKS i o frekwencje na naszym stadionie? Mnie np widzew obchodzi tyle co śnieg z zimy stulecia.

G
Gość
28 maja, 12:11, Gość:

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

28 maja, 12:34, Gość:

Znów jakiś sfrustrowany żydzewiak. Pewnie kluby ekstraklasy chętnie widziałyby widzew. Zapomniałeś tego dopisać. Prawda jest taka, że ŁKS miał bardzo słabą obronę, a do tego atakiem pozycyjnym z wyprowadzeniem piłki od tyłu gra się najtrudniej i łatwo o przechwyty piłki. Dlatego rywale ŁKS korzystali z tego.

28 maja, 13:06, Gość:

Tak, tak.. tak sobie tłumacz "nie sfrustrowany" ełkaesiaku klęskę-pobytu twojego klubu w ekstraklasie, a Widzewem to się nie podpieraj, bo Widzew nie ma żadnych szans na awans dopóki będzie stowarzyszeniem. Piszesz fanatyku, że ŁKS w ekstraklasie "miał bardzo słabą obronę" bo zapewne masz na myśli to, że stracili w sezonie, aż 68-bramek. A może powiesz jeszcze to.. dlaczego twój "ekstraklasowy klubik" wygrał tylko 6-meczów na 37-spotkań? co? - Nie wiesz? To odpowiem za ciebie: bo tylko na tyle pozwoliły mu zespoły ekstraklasowe uznając że = "Niech 'pośmiewisko' chociaż coś wygra w tej lidze" !!!

28 maja, 13:17, Gość:

Widzew to nie ma szans bo jest słabiutki. Brak ci jakichkolwiek argumentow na twoje księżycowe tezy. Jeśli się dobrze gra to nie ma najmniejszego znaczenia czy ktoś kogoś lubi czy nie. Legię w Polsce mało kto lubi a wygrywa większość meczy i jest mistrzem Polski. Znam trochę kibiców z innych miast i nigdy nie słyszalem o tym, że nie lubią ŁKS-u. Ogarnij sie chłopie bo szkoda czasu na twoje beznadziejne wypociny.

28 maja, 13:51, Gość:

Ty snobie piszesz o argumentach? i podpierasz się kibicami z innych miast w odpowiedzi na to.. dlaczego zespoły ekstraklasowe zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko?? - Nie ośmieszaj się człowieku! > i dodajesz jeszcze: "Jeśli się dobrze gra to nie ma to najmniejszego znaczenia"?? - No to masz fanatyku 'argumenty' na "dobrą grę faworyta do awansu": ŁKS-Puszcza 4:4, ŁKS-Miedź 3:4, ŁKS-Tychy 0:3, ŁKS-Zagłębie 0:0, ŁKS-Arka 1:2, ŁKS-Jastrzębie 1:1, Resovia-ŁKS 1:0, Chrobry-ŁKS 1:0 = i po tych "argumentach" twój śmieszny klubik (tym razem w 1-lidze) trzęsie gaciami dzisiaj, żeby tylko w barażach się utrzymać! - To właśnie twoje "wypociny" (mało rozumne bo fanatyczne) są beznadziejne, bo pozbawione całkowicie argumentów!

Ten towar, którym dysponujesz i zażywasz go musi być ekstra mocny ho,ho. Przypuszczam, że kiedyś byłeś człowiekiem, a teraz jesteś schorowanym, nawiedzonym tworem człekopodobnym.

G
Gość
28 maja, 12:11, Gość:

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

28 maja, 12:34, Gość:

Znów jakiś sfrustrowany żydzewiak. Pewnie kluby ekstraklasy chętnie widziałyby widzew. Zapomniałeś tego dopisać. Prawda jest taka, że ŁKS miał bardzo słabą obronę, a do tego atakiem pozycyjnym z wyprowadzeniem piłki od tyłu gra się najtrudniej i łatwo o przechwyty piłki. Dlatego rywale ŁKS korzystali z tego.

28 maja, 13:06, Gość:

Tak, tak.. tak sobie tłumacz "nie sfrustrowany" ełkaesiaku klęskę-pobytu twojego klubu w ekstraklasie, a Widzewem to się nie podpieraj, bo Widzew nie ma żadnych szans na awans dopóki będzie stowarzyszeniem. Piszesz fanatyku, że ŁKS w ekstraklasie "miał bardzo słabą obronę" bo zapewne masz na myśli to, że stracili w sezonie, aż 68-bramek. A może powiesz jeszcze to.. dlaczego twój "ekstraklasowy klubik" wygrał tylko 6-meczów na 37-spotkań? co? - Nie wiesz? To odpowiem za ciebie: bo tylko na tyle pozwoliły mu zespoły ekstraklasowe uznając że = "Niech 'pośmiewisko' chociaż coś wygra w tej lidze" !!!

28 maja, 13:17, Gość:

Widzew to nie ma szans bo jest słabiutki. Brak ci jakichkolwiek argumentow na twoje księżycowe tezy. Jeśli się dobrze gra to nie ma najmniejszego znaczenia czy ktoś kogoś lubi czy nie. Legię w Polsce mało kto lubi a wygrywa większość meczy i jest mistrzem Polski. Znam trochę kibiców z innych miast i nigdy nie słyszalem o tym, że nie lubią ŁKS-u. Ogarnij sie chłopie bo szkoda czasu na twoje beznadziejne wypociny.

28 maja, 13:51, Gość:

Ty snobie piszesz o argumentach? i podpierasz się kibicami z innych miast w odpowiedzi na to.. dlaczego zespoły ekstraklasowe zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko?? - Nie ośmieszaj się człowieku! > i dodajesz jeszcze: "Jeśli się dobrze gra to nie ma to najmniejszego znaczenia"?? - No to masz fanatyku 'argumenty' na "dobrą grę faworyta do awansu": ŁKS-Puszcza 4:4, ŁKS-Miedź 3:4, ŁKS-Tychy 0:3, ŁKS-Zagłębie 0:0, ŁKS-Arka 1:2, ŁKS-Jastrzębie 1:1, Resovia-ŁKS 1:0, Chrobry-ŁKS 1:0 = i po tych "argumentach" twój śmieszny klubik (tym razem w 1-lidze) trzęsie gaciami dzisiaj, żeby tylko w barażach się utrzymać! - To właśnie twoje "wypociny" (mało rozumne bo fanatyczne) są beznadziejne, bo pozbawione całkowicie argumentów!

A co bierzesz?

G
Gość
28 maja, 12:11, Gość:

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

Co za bzdety.

G
Gość
28 maja, 12:11, Gość:

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

28 maja, 12:34, Gość:

Znów jakiś sfrustrowany żydzewiak. Pewnie kluby ekstraklasy chętnie widziałyby widzew. Zapomniałeś tego dopisać. Prawda jest taka, że ŁKS miał bardzo słabą obronę, a do tego atakiem pozycyjnym z wyprowadzeniem piłki od tyłu gra się najtrudniej i łatwo o przechwyty piłki. Dlatego rywale ŁKS korzystali z tego.

28 maja, 13:06, Gość:

Tak, tak.. tak sobie tłumacz "nie sfrustrowany" ełkaesiaku klęskę-pobytu twojego klubu w ekstraklasie, a Widzewem to się nie podpieraj, bo Widzew nie ma żadnych szans na awans dopóki będzie stowarzyszeniem. Piszesz fanatyku, że ŁKS w ekstraklasie "miał bardzo słabą obronę" bo zapewne masz na myśli to, że stracili w sezonie, aż 68-bramek. A może powiesz jeszcze to.. dlaczego twój "ekstraklasowy klubik" wygrał tylko 6-meczów na 37-spotkań? co? - Nie wiesz? To odpowiem za ciebie: bo tylko na tyle pozwoliły mu zespoły ekstraklasowe uznając że = "Niech 'pośmiewisko' chociaż coś wygra w tej lidze" !!!

28 maja, 13:17, Gość:

Widzew to nie ma szans bo jest słabiutki. Brak ci jakichkolwiek argumentow na twoje księżycowe tezy. Jeśli się dobrze gra to nie ma najmniejszego znaczenia czy ktoś kogoś lubi czy nie. Legię w Polsce mało kto lubi a wygrywa większość meczy i jest mistrzem Polski. Znam trochę kibiców z innych miast i nigdy nie słyszalem o tym, że nie lubią ŁKS-u. Ogarnij sie chłopie bo szkoda czasu na twoje beznadziejne wypociny.

Ty snobie piszesz o argumentach? i podpierasz się kibicami z innych miast w odpowiedzi na to.. dlaczego zespoły ekstraklasowe zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko?? - Nie ośmieszaj się człowieku! > i dodajesz jeszcze: "Jeśli się dobrze gra to nie ma to najmniejszego znaczenia"?? - No to masz fanatyku 'argumenty' na "dobrą grę faworyta do awansu": ŁKS-Puszcza 4:4, ŁKS-Miedź 3:4, ŁKS-Tychy 0:3, ŁKS-Zagłębie 0:0, ŁKS-Arka 1:2, ŁKS-Jastrzębie 1:1, Resovia-ŁKS 1:0, Chrobry-ŁKS 1:0 = i po tych "argumentach" twój śmieszny klubik (tym razem w 1-lidze) trzęsie gaciami dzisiaj, żeby tylko w barażach się utrzymać! - To właśnie twoje "wypociny" (mało rozumne bo fanatyczne) są beznadziejne, bo pozbawione całkowicie argumentów!

G
Gość
28 maja, 12:11, Gość:

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

28 maja, 12:34, Gość:

Znów jakiś sfrustrowany żydzewiak. Pewnie kluby ekstraklasy chętnie widziałyby widzew. Zapomniałeś tego dopisać. Prawda jest taka, że ŁKS miał bardzo słabą obronę, a do tego atakiem pozycyjnym z wyprowadzeniem piłki od tyłu gra się najtrudniej i łatwo o przechwyty piłki. Dlatego rywale ŁKS korzystali z tego.

28 maja, 13:06, Gość:

Tak, tak.. tak sobie tłumacz "nie sfrustrowany" ełkaesiaku klęskę-pobytu twojego klubu w ekstraklasie, a Widzewem to się nie podpieraj, bo Widzew nie ma żadnych szans na awans dopóki będzie stowarzyszeniem. Piszesz fanatyku, że ŁKS w ekstraklasie "miał bardzo słabą obronę" bo zapewne masz na myśli to, że stracili w sezonie, aż 68-bramek. A może powiesz jeszcze to.. dlaczego twój "ekstraklasowy klubik" wygrał tylko 6-meczów na 37-spotkań? co? - Nie wiesz? To odpowiem za ciebie: bo tylko na tyle pozwoliły mu zespoły ekstraklasowe uznając że = "Niech 'pośmiewisko' chociaż coś wygra w tej lidze" !!!

Widzew to nie ma szans bo jest słabiutki. Brak ci jakichkolwiek argumentow na twoje księżycowe tezy. Jeśli się dobrze gra to nie ma najmniejszego znaczenia czy ktoś kogoś lubi czy nie. Legię w Polsce mało kto lubi a wygrywa większość meczy i jest mistrzem Polski. Znam trochę kibiców z innych miast i nigdy nie słyszalem o tym, że nie lubią ŁKS-u. Ogarnij sie chłopie bo szkoda czasu na twoje beznadziejne wypociny.

G
Gość
28 maja, 12:11, Gość:

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

28 maja, 12:34, Gość:

Znów jakiś sfrustrowany żydzewiak. Pewnie kluby ekstraklasy chętnie widziałyby widzew. Zapomniałeś tego dopisać. Prawda jest taka, że ŁKS miał bardzo słabą obronę, a do tego atakiem pozycyjnym z wyprowadzeniem piłki od tyłu gra się najtrudniej i łatwo o przechwyty piłki. Dlatego rywale ŁKS korzystali z tego.

Tak, tak.. tak sobie tłumacz "nie sfrustrowany" ełkaesiaku klęskę-pobytu twojego klubu w ekstraklasie, a Widzewem to się nie podpieraj, bo Widzew nie ma żadnych szans na awans dopóki będzie stowarzyszeniem. Piszesz fanatyku, że ŁKS w ekstraklasie "miał bardzo słabą obronę" bo zapewne masz na myśli to, że stracili w sezonie, aż 68-bramek. A może powiesz jeszcze to.. dlaczego twój "ekstraklasowy klubik" wygrał tylko 6-meczów na 37-spotkań? co? - Nie wiesz? To odpowiem za ciebie: bo tylko na tyle pozwoliły mu zespoły ekstraklasowe uznając że = "Niech 'pośmiewisko' chociaż coś wygra w tej lidze" !!!

G
Gość
28 maja, 12:11, Gość:

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

Znów jakiś sfrustrowany żydzewiak. Pewnie kluby ekstraklasy chętnie widziałyby widzew. Zapomniałeś tego dopisać. Prawda jest taka, że ŁKS miał bardzo słabą obronę, a do tego atakiem pozycyjnym z wyprowadzeniem piłki od tyłu gra się najtrudniej i łatwo o przechwyty piłki. Dlatego rywale ŁKS korzystali z tego.

G
Gość

A wy tu wciąż o tym samym, czyli ŁKS i ekstraklasa. A zadajcie sobie jedno podstawowe pytanie: - Dlaczego zespoły ekstraklasowe, tak brutalnie postąpiły z ŁKS-em? i zrobiły z ŁKS-u pośmiewisko wyrzucając ŁKS z hukiem poza ekstraklasę?? = Zrobiły tak, bo nie chcą w swoim otoczeniu widzieć klubu ŁKS!!! > I nie chodzi tu o brak stadionu! = I nad tym się zastanówcie.. dlaczego w ekstraklasie nie chcą widzieć ŁKS-u???

W
W

A z Ramiresem nie była czasami taka umowa , że jak ŁKS się nie utrzyma w ekstraklasie, to by miał odejść za darmo ?.

G
Gość
28 maja, 08:25, kibic:

nie wcale nie ma kłopotów finansowych jak karnety na 1 lige po 450 zł były i co pół roku jest wyprzedaż najlepszych zawodników Ramirez Ratajczyk i teraz Sobociński i następny w kolejce pewnie Pirulo bedzie

28 maja, 08:33, Gość:

akurat to z Ramirezem nie było wyjścia i to i tak musiało sie stać bo ŁKS by go nie utrzymał a i sam zawodnik chciał iść do większego klubu i podobnie z Sobocińskim jest bo nie raz wszyscy mówili że on jest słaby i niepewny w obronie teraz mecze zaczyna na ławce to chyba dobrze ze go sprzedali za jakies konkretnie pieniądze do USA bo nie wiem czy ktoś w Polsce teraz by dał za niego jakąś większą kasę

myśle że kupienie i zatrudnienie Ricardinho czy Rygarda czy Marciniaka czy Mamrota nie świadczy o tym że ŁKS ma mało kasy bo oni sporo zarabiają i sie cenią

może i tak ale może to też było zagranie vabank żeby za wszelką cena awansować a tam wiadomo że dojdzie spora kasa to sobie to odbiją a jak jednak nie bedzie tego awansu i tej kasy to bedzie bardzo kiepsko

G
Gość
28 maja, 08:25, kibic:

nie wcale nie ma kłopotów finansowych jak karnety na 1 lige po 450 zł były i co pół roku jest wyprzedaż najlepszych zawodników Ramirez Ratajczyk i teraz Sobociński i następny w kolejce pewnie Pirulo bedzie

28 maja, 08:36, Gość:

Aleś ty dziecinny. Ramirez i tak by odszedł 3 miesiące później za darmo, Ratajczyk chciał koniecznie grać w Ex. Pirulo niedawno kontrakt na 3 lata podpisał.

Kłopoty finansowe to znaczy, że przychody są mniejsze od wydatków i długi powstają w ten sposób - a nie, że budżet jest mały. Można być w wyśmienitej kondycji finansowej z małym budżetem i można być w długach z wielkim budżetem.

hahaha i co z tego że podpisał na 3 lata a nie pomyślałeś że zrobili to po to żeby wiecej za niego dostać ????? podpisywał to pewnie liczył że bedzie ekstraklasa a jak nie bedzie to mu sie szybko może odwidzieć

Więcej informacji na stronie głównej Express Ilustrowany
Dodaj ogłoszenie