Spot dowodzi, że mamy widoki z dachu, szkielety fabryk, że można postrzelać w przeraźliwych przejściach podziemnych. Resztę możliwości filmowej Łodzi skrywa ostatnie padające z ekranu zdanie: „zdziwisz się!”.
Oby stało się dla twórców zachętą i potrzebę zdziwienia budziło.
Filmik, zrealizowany za ponad 73 000 zł, jest w serwisie You Tube, na kanale LodzTube, a Łódź Film Commission chce, żeby był emitowany przed projekcją każdego tytułu, który miasto dofinansuje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Niewielu wie, że jest wnukiem Wodeckiego. Leo Stubbs już raz próbował sił w rozrywce
- Lodzia z "Rancza" bardzo się zmieniła. Na nowych zdjęciach trudno ją rozpoznać
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice