Promuje się Łódź filmowa. Zdziwisz się! [FILM]

(rs)
W ramach unijnego projektu „Łódzkie Przyjazne Filmowcom” powstał 90-sekundowy spot (z napisami polskimi i angielskimi) mający rekomendować „filmowy potencjał regionu”. W studiu WJTeam zrealizowała go Balbina Bruszewska. W dynamicznym montażu, „z hollywoodzkim rozmachem” - jak swój zamysł określa pani reżyser, z muzycznym napięciem (dzieło Mikołaja Stroińskiego mieszkającego i pracującego w Los Angeles) splecione zostały kadry z paru filmów, do których zdjęcia powstawały w mieście i okolicach.

Spot dowodzi, że mamy widoki z dachu, szkielety fabryk, że można postrzelać w przeraźliwych przejściach podziemnych. Resztę możliwości filmowej Łodzi skrywa ostatnie padające z ekranu zdanie: „zdziwisz się!”.

Oby stało się dla twórców zachętą i potrzebę zdziwienia budziło.

Filmik, zrealizowany za ponad 73 000 zł, jest w serwisie You Tube, na kanale LodzTube, a Łódź Film Commission chce, żeby był emitowany przed projekcją każdego tytułu, który miasto dofinansuje.

Księgarnia Expressu Ilustrowanego: www.ksiegarnia.expressilustrowany.plKsięgarnia Expressu Ilustrowanego: www.ksiegarnia.expressilustrowany.plKsięgarnia Expressu Ilustrowanego: www.ksiegarnia.expressilustrowany.pl
Księgarnia Expressu Ilustrowanego: www.ksiegarnia.expressilustrowany.plKsięgarnia Expressu Ilustrowanego: www.ksiegarnia.expressilustrowany.plKsięgarnia Expressu Ilustrowanego: www.ksiegarnia.expressilustrowany.pl

Wideo

Komentarze 10

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Niepotrzebny wydatek
Jedyne co dobrego zrobiło PO dla Łodzi to likwidacja Camerimage, która zniszczyła na wiele lat promocję Łodzi jak miasta filmu. Była to dobra decyzja, ponieważ wydarzenia z ostatnich lat pokazały, że łódzkie środowisko filmowe nienawidzi Polaków i chrześcijan. Świadczy o tym chociażby poparcie jakie łódzkie środowisko filmowe udzieliło szkalującej Polaków ,,Idzie" oraz bluźnierczej, szydzącej z Jezusa ,,Golgota Picnic". Spot promujący nota bene ,,Idę" na szczęście niewiele pomoże.
G
Gość
bardzo profesjonalne zrodla wiedzy, normalnie docierasz do dna, jestes moim idolem, w sprawach panstwowych wiedze czerpiesz z wykopu. startuj w wyborach, zaglosuje na ciebie
G
Gość
musisz byc mocno zagmatwany w swoim zyciu ze chcialo ci sie policzyc ile co kosztowalo, szkoda ze nie dotarles skad sa na to fundusze a idealem by bylo gdybys oszacowal jak zainwestowane pieniadze moga sie zwrocic. w ramach zajec to pewnie sam robiles lyzki do butow z plyty gramofonowej na zajeciach ZPT
j
jfk
mnie sie spodobalo okrutnie, az powstal pomysl zeby wybrac sie do kina. tylko na co...... :/ nic glowy nie urywa
x
xxx
Brawo.......każda sekunda tego filmu kosztowała 768 zł ! ! ! A co tam bogatemu wszystko wolno , ciekawe ile czasu autor poświęcił na poskładanie w ,,film'' fragmentów scen z innych filmów ? Ten badziew ma promować nasze miasto żenada ! Można było to zlecić studentom filmówki w ramach zajęć było by taniej i profesjonalnie !
a
adsenior
Ponownie paszkwil GnIDA, jak wizytówka Łodzi!
b
beznicku
malkontencie, tobie nawet jak byś milion wygrał to byś i tak o polityce pierniczył, idź się leczyć. Kiepska prowokacja. Mam nadzieję, że twoi bliscy w końcu powiedzą ci jakim jestem pierdzielem. A jak by w twojej przeszłości pogrzebać to na pewno by zrobiło się taki przekręt. Tabletki na depresję są w aptece.
e
elwis
Bardzo fajny filmik-pozdrawiam!
d
dex
Faaaajne :-D
d
dex
Faaaajne :-D
Dodaj ogłoszenie