Kampanię promocyjną przygotowało Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi. Jej celem jest zwrócenie uwagi na przemysł kreatywny, czyli tworzenie innowacyjnych produktów. Autorzy kampanii chcą przekonać, że w Łodzi kreatywność stoi na wysokim poziomie. Dowodem mają być wyjątkowe pomysły, na które w ostatnich latach wpadli łodzianie, przedstawione na billboardach i citylightach.
Są nimi np. pierwsza w Polsce kamizelka igło-, nożo- i kuloodporna czy opracowana przez łodzian metod wytwarzania najmniejszych cząsteczek nanosrebra.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Andrzej Piaseczny przeszedł operację? Wygląda na to, że chciał ukryć opatrunki...
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?
- Nowe wieści o tajemniczym ojcu dziecka Tomaszewskiej. Wygadała się bliska osoba
- Wszyscy patrzyli na wyeksponowane krągłości Romanowskiej. Projektant gwiazd ocenia