Promują pomysłowych łodzian

(gb)
Takie obrazki zawisną na billboardach i citylightach w Łodzi i Warszawie .
Takie obrazki zawisną na billboardach i citylightach w Łodzi i Warszawie . Maciej Stanik
"Czy wiesz, że w Łodzi wymyślono program sterowania komputerem za pomocą mrugnięć powiek?" To jedno z dziesięciu haseł, które od dziś będą widoczne na 100 billboardach, 50 citylightach w Łodzi oraz na nośnikach reklamowych w warszawskim metrze.

Kampanię promocyjną przygotowało Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi. Jej celem jest zwrócenie uwagi na przemysł kreatywny, czyli tworzenie innowacyjnych produktów. Autorzy kampanii chcą przekonać, że w Łodzi kreatywność stoi na wysokim poziomie. Dowodem mają być wyjątkowe pomysły, na które w ostatnich latach wpadli łodzianie, przedstawione na billboardach i citylightach.
Takie obrazki zawisną na billboardach i citylightach w Łodzi i Warszawie .
Są nimi np. pierwsza w Polsce kamizelka igło-, nożo- i kuloodporna czy opracowana przez łodzian metod wytwarzania najmniejszych cząsteczek nanosrebra.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

T
Taaa

I zapewne z citylajtami wyjdzie kolejna kupa. Zrobiono plany miasta, nawet z zaznaczeniem "tu stoisz". Tyle, że nie są zorientowane i wprowadzają ludzi w błąd. Próbowałem interweniować, ale - jak dotąd - bez rezultatu.

Dodaj ogłoszenie