Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promują pomysłowych łodzian

(gb)
Takie obrazki zawisną na billboardach i citylightach w Łodzi i Warszawie .
Takie obrazki zawisną na billboardach i citylightach w Łodzi i Warszawie . Maciej Stanik
"Czy wiesz, że w Łodzi wymyślono program sterowania komputerem za pomocą mrugnięć powiek?" To jedno z dziesięciu haseł, które od dziś będą widoczne na 100 billboardach, 50 citylightach w Łodzi oraz na nośnikach reklamowych w warszawskim metrze.

Kampanię promocyjną przygotowało Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi. Jej celem jest zwrócenie uwagi na przemysł kreatywny, czyli tworzenie innowacyjnych produktów. Autorzy kampanii chcą przekonać, że w Łodzi kreatywność stoi na wysokim poziomie. Dowodem mają być wyjątkowe pomysły, na które w ostatnich latach wpadli łodzianie, przedstawione na billboardach i citylightach.
Takie obrazki zawisną na billboardach i citylightach w Łodzi i Warszawie .
Są nimi np. pierwsza w Polsce kamizelka igło-, nożo- i kuloodporna czy opracowana przez łodzian metod wytwarzania najmniejszych cząsteczek nanosrebra.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany