Bogaty asortyment i ceny jak w dyskoncie mają skusić klientów, jednocześnie odróżniając nową sieć od dotychczas wiodących na rynku. Patrząc jednak na hasło reklamowe i wygląd sklepu, nowa sieć mocno nawiązuje do istniejących od lat dużych sieci dyskontów - Biedronki i Lidla. Hasło, którym reklamuje się Ledi, mocno nawiązuje do niedawnego hasła niemieckiego dyskontu Lidl - "Lidl jest tani". W przypadku Ledi jest to "Ledi jest tańszy".
Sieć Ledi będzie miała z kim konkurować. Na rynku dyskontów potentatem jest Biedronka mająca ponad 2,2 tys. sklepów. Na koniec ubiegłego roku w Polsce działało 3 tys. dyskontów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- 19-letnia Emilia Dankwa odsłania brzuch i wygina śmiało ciało w cekinach i szpilkach
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc
- Marcin Miller chudnie w zastraszającym tempie. Lider Boysów to teraz niezłe ciacho!
- Rutkowski grozi, że nagra piosenkę z Wiśniewskim! Będzie nowe Ich Troje?!