- Korelacja między marką a zrównoważonym rozwojem jest bardzo duża. Dzisiaj marka to nie opakowanie, logo, ani nawet nie produkt, czy usługa. Dzisiaj marka to zbiór wartości i tak należy na nią patrzeć – przekonuje Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska.
Dodaje, że dzisiaj 60 proc. klientów wskazuje, iż szuka marek, które mają tożsame z nimi wartości.
– Jest to dla nich drugie kryterium wyboru jeśli chodzi o markę i o zakupy – mówi.
ZOBACZ TEŻ:
Polska Moc Biznesu: Ewa Jankowska (Tauron): Węgla nie zabraknie i jest dobrej jakości | WIDEO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zadymy na urodzinach uczestniczki "Rolnika". Karetka pogotowia, gaz pieprzowy. Szok!
- Dni Gąsowskiego w "TTBZ" są policzone?! TAKĄ niespodziankę zgotowała mu produkcja!
- Maja Rutkowski ZROBIŁA TO z premedytacją, teraz się tłumaczy. Okropne, co ją spotkało
- Była pięknością ze "Złotopolskich". Dziś Gabryjelska nie przypomina siebie | ZDJĘCIA