Listonosze zatrudnieni w Poczcie Polskiej SA są zobligowani do sprzedaży najróżniejszych produktów. Oprócz tradycyjnych artykułów pocztowych, takich jak znaczki, koperty czy kartki, muszą oferować osobom, do których docierają, m.in. zakup gazet, a nawet słodyczy. Roznoszą więc np. batony czy cukierki michałki.
– Pracodawca narzuca nam normę, którą musimy spełnić, podczas gdy my nie mamy żadnego wpływu na to, co uda nam się sprzedać – mówią listonosze.
Listonosze zobligowani są także do proponowania ubezpieczeń pocztowych oferowanych przez Grupę Kapitałową Poczty Polskiej: komunikacyjnych i majątkowych. Na obszarach wiejskich do obowiązków listonoszy należy także przyjmowanie przedpłat na prenumeratę, przyjmowanie przesyłek zwykłych i poleconych, wpłat na rachunki bankowe oraz inkasowanie należności z tytułu abonamentu RTV.
– Nie jest tajemnicą, że rynek tradycyjnej korespondencji powoli się kurczy, piszemy mniej listów, chętniej komunikujemy się elektronicznie – mówi Żaneta Czyżniewska z biura prasowego Poczty Polskiej SA. – Poczta Polska dostrzega te trendy i dlatego rozwija strategiczne obszary biznesowe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Tak dziś wygląda syn Olejnik. Jerzy Wasowski wyrósł na przystojnego mężczyznę
- Szok, w jakim stroju paradowała 16-letnia Viki Gabor! Ludzie pytają, gdzie są rodzice
- Makabryczny żart męża "Królowej Życia". Kobiety mu tego nie darują
- Bieniuk w PRZEŚWITUJĄCYCH spodniach na ściance. Tak wystroić mogła się tylko ona