MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Pietryna bez krzykliwych reklam

(gb)
Ul. Piotrkowska ma być wolna od agresywnych reklam.
Ul. Piotrkowska ma być wolna od agresywnych reklam. Łukasz Kasprzak
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków rozpoczęło rozmowy z najemcami lokali przy ul. Piotrkowskiej, aby zrezygnowali z agresywnych reklam, które nie pasują do stylu kamienic.

– Reklama ma się komponować z architekturą – podkreśla Kamila Trzewikowska-Kwiecińska, miejski konserwator zabytków.
Firmom, które chcą zmienić wystrój witryn, z pomocą przyjdą studenci łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Jeszcze w tym roku gotowy ma też być katalog z zestawem propozycji reklam na kamienicach, zgodnych ze stylem każdego budynku.
Kolejnym pomysłem jest ustawienie już wkrótce podświetlanych tablic, podobnych jak w centrach handlowych, z informacjami o tym, jakie firmy mają siedziby w podwórzach i pasażach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany