– Reklama ma się komponować z architekturą – podkreśla Kamila Trzewikowska-Kwiecińska, miejski konserwator zabytków.
Firmom, które chcą zmienić wystrój witryn, z pomocą przyjdą studenci łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Jeszcze w tym roku gotowy ma też być katalog z zestawem propozycji reklam na kamienicach, zgodnych ze stylem każdego budynku.
Kolejnym pomysłem jest ustawienie już wkrótce podświetlanych tablic, podobnych jak w centrach handlowych, z informacjami o tym, jakie firmy mają siedziby w podwórzach i pasażach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Jolka z "Niani" zniknęła z show biznesu. Wiemy, co stało się z Iwoną Wszołkówną
- Grzeszczak promuje singiel NOGAMI DO NIEBA. O mały włos od wpadki [ZDJĘCIA]
- Torbicka kontra Derpienski na Festiwalu w Cannes. Cicha elegancja czy róż i cekiny?
- O tej relacji Rosiewicza i Villas nikt nie wiedział. Prawda wyszła na jaw teraz