– Nie chcemy, aby firmy rezygnowały zupełnie z reklamy, ale żeby reklamowały się w sposób spójny z klimatem ulicy – mówi Kamila Trzewikowska-Kwiecińska, miejski konserwator zabytków.
Firmy, które zechcą zmienić wystrój witryn, wesprą studenci łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, którzy pomogą w wykonaniu projektu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Grzeszczak promuje singiel NOGAMI DO NIEBA. O mały włos od wpadki [ZDJĘCIA]
- Torbicka kontra Derpienski na Festiwalu w Cannes. Cicha elegancja czy róż i cekiny?
- O tej relacji Rosiewicza i Villas nikt nie wiedział. Prawda wyszła na jaw teraz
- Roxie obwieszona Chanel wybierała obrączki z Kevinem. Mieli wyjątkowe towarzystwo