Piękne łodzianki z sieci drogerii w kalendarzu na 2021 rok - zdjęcia robią wrażenie! GALERIA

Magdalena Jach
Magdalena Jach
Kalendarz Rossmanna na 2021 rok - na modowych zdjęciach prezentują się kobiety, pracujące w sklepach w całym kraju i w centrali firmy. mat.pras. Rossmann /Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik
Kalendarz ze zdjęciami pracownic to już w tej firmie tradycja. Od 11 lat wcielają się one w role modelek i prezentują na kolejnych kartach. Są wśród nich piękne łodzianki. Wydawnictwo - choć atrakcyjne - nie jest ogólnodostępne.

Piękne łodzianki z sieci drogerii w kalendarzu - ich robią wrażenie!

Ikony mody z sieci drogerii

To jest 11. edycja kalendarza Rossmanna, w którym w roli modelek wystąpiły pracownice sklepów i centrali. Znalazły się wśród nich także piękne łodzianki. W edycji na 2021 rok pozowały one w kreacjach pokazujących, jak zmieniała się moda przez dziesięciolecia XX i XXI wieku.

Drugi rok z rzędu fotografie wykonali Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik. To znany duet, który na co dzień robi zdjęcia dla popularnych marek modowych oraz dla takich magazynów kobiecych jak: Vogue, Elle czy Uroda Życia. Za stylizacje odpowiadała Karla Gruszecka – dyrektor działu mody Vogue Polska, której kreacje można również oglądać w telewizyjnym programie Top Model.

– Udział w sesji traktowałam jak przygodę. Przygotowania do sesji trwały zdecydowanie dłużej niż samo wykonywanie zdjęć. Profesjonalny fryzjer zmagał się z zaczesaniem mojej grzywki i doprowadził do tego, że pierwszy raz w życiu udało się ją ujarzmić. Makijażystka zamieniła mnie w kobietę wyciągniętą żywcem z lat ’60. To było ciekawe doświadczenie. Wykonywanie zdjęć trwało błyskawicznie – mówi Monika Wolska-Baraniak z centrali firmy.

Do udziały w sesji zgłosiło się, mimo pandemii, blisko 350 kandydatek. Finalnie w sesji wzięło udział 14 (na dwóch zdjęciach panie pozowały we dwie). Wśród występujących były pracownice m.in. z Warszawy, Łodzi, Poznania, Wyszkowa, Piaseczna czy Pniew.

Nakład kalendarza to 2 tys. sztuk. Nie trafił on do sprzedaży, jest pamiątką dla uczestniczek, a także prezentem dla pracowników i kontrahentów firmy.

Kryzys wieku średniego. Skąd się bierze i czy dotyka wszystkich?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie