Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pentagon Research partnerem Kanału Sportowego

AIP
Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki (z lewej) i dyrektor wykonawczy Pentagon Research Adam Pawlukiewicz.
Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki (z lewej) i dyrektor wykonawczy Pentagon Research Adam Pawlukiewicz. Marek Misiurewicz (Żelazna Studio)
Prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki i Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research podpisali w siedzibie Kanału Sportowego umowę o współpracy pomiędzy firmami. Zgodnie z porozumieniem, Kanał Sportowy będzie dysponował własną platformą do weryfikowania efektywności przekazu marketingowego i jako pierwsze medium internetowe w Polsce wyceni lokowanie produktów na podstawie stałego, niezależnego badania swoich formatów.

Dodatkowo warto zaznaczyć, że już niebawem widzowie Kanału Sportowego będą mogli ocenić programy tak, by można było je jeszcze lepiej dopasować do ich oczekiwań.

– Jesteśmy pionierami, to pierwsze tak szerokie badanie dla medium internetowego w Polsce. Już teraz, jeszcze przed uruchomieniem produktu dochodzą do nas zapytania o realizację podobnych rozwiązań, m.in. na rynku niemieckim – mówi Adam Pawlukiewicz, dyrektor wykonawczy w Pentagon Research. Na początku 2022 roku ruszy darmowa platforma streamingowa Kanału Sportowego, a niedługo później dostępna będzie jego aplikacja na urządzenia mobilne i smart TV.

– Będziemy produkować o wiele więcej programów niż do tej pory, otrzymujemy wiele propozycji współpracy, rośniemy w zasadzie z każdym kolejnym dniem. Współpraca z Pentagon Research będzie dla nas kluczowa w kontekście dalszej profesjonalizacji oferty Kanału Sportowego. Wyniki badań ekwiwalentu pozwolą nam m.in. przedstawić aktualnym i potencjalnym partnerom wymierne korzyści wynikające ze wspierania naszego projektu. Chcemy dbać o interes i dobrą ekspozycję naszych partnerów – mówi Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego.

– Chcemy stworzyć system wyceny efektywności mediowej dla marek sponsorów, reklamodawców i partnerów technologicznych lokujących swoje produkty. Kanał Sportowy już teraz często wyprzedza pod kątem zasięgowym telewizję konwencjonalną. Co warto zaznaczyć, nasze badania opierają się o mechanizmy tzw. sztucznej inteligencji (wykorzystania sieci neuronowych), dzięki czemu, w wielu aspektach jesteśmy innowatorem na europejskim rynku – dodaje Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research.

W branży sportowej Kanał Sportowy jest postrzegany jako duży sukces. W krótkim czasie zdobył ponad 600 tysięcy subskrybentów na platformie YouTube.com, a jego programy osiągnęły ponad 200 milionów wyświetleń. Najbardziej atrakcyjne z materiałów odtworzono powyżej 3 milionów razy. Są to w większości programy publicystyczne, które w telewizji konwencjonalnej nie zdobywają tak wysokiej oglądalności.

Pentagon Research jest firmą badawczą z 22-letnim doświadczeniem pracującą z największymi podmiotami na rynku sportowym w Polsce. Prowadzi badania dla spółek Skarbu Państwa oraz firm notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych. Ponadto współpracuje z największymi związkami sportowymi, klubami, sportowcami oraz organizacjami pożytku publicznego.

Pentagon Research wraz z magazynem „Forbes” współorganizuje Ranking „50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie”. Prowadzi również Sport Barometr – najbardziej kompleksowe badanie marketingowe o tematyce sportowej w Polsce. Umożliwia ono śledzenie trendów zmian zainteresowania poszczególnymi wydarzeniami sportowymi oraz ich potencjału marketingowego. Firma pracuje i posiada partnerów także na rynkach: amerykańskim, niemieckim, włoskim, brytyjskim i ukraińskim.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Pentagon Research partnerem Kanału Sportowego - Gazeta Wrocławska

Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany