1/6
Aż 78,8% respondentów szuka na sklepowych półkach tańszych...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Aż 78,8% respondentów szuka na sklepowych półkach tańszych produktów lub zamienników. Konsumenci postępują tak obecnie ze względu na rosnące ceny. Nie robi tego tylko 15,5% ankietowanych z 1 269 dorosłych Polaków odpowiedzialnych w swoich domach za zakupy.

2/6
Ponad 3/4 konsumentów obawia się dalszych podwyżek cen...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Ponad 3/4 konsumentów obawia się dalszych podwyżek cen żywności. A widząc, że pod wpływem inflacji, zmniejsza się ich dochód rozporządzalny, zmieniają kryteria wyboru produktów.

3/6
Wsparciem dla konsumpcji w drugiej połowie 2022 roku będą...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Wsparciem dla konsumpcji w drugiej połowie 2022 roku będą obniżki podatków, a także wydłużone tarcze antyinflacyjne. Do tego dojdzie popyt ze strony uchodźców wojennych z Ukrainy.

4/6
Przedział promocyjny od 20 do 30% jest najczęściej...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Przedział promocyjny od 20 do 30% jest najczęściej postrzegany jako najbardziej atrakcyjny, bo konsumenci często uważają, że właśnie taki zakres idealnie kompensuje rosnącą inflację.

Kontynuuj przeglądanie galerii
Dalej

Polecamy

Magdalena Narożna bardzo schudła! W bikini pokazała efekty swojej diety. ZDJĘCIA

Magdalena Narożna bardzo schudła! W bikini pokazała efekty swojej diety. ZDJĘCIA

Bolesna porażka widzewiaków w Grodzisku Wielkopolskim ZOBACZ ZDJĘCIA

Bolesna porażka widzewiaków w Grodzisku Wielkopolskim ZOBACZ ZDJĘCIA

Tak zmieniła się Łódź! Te miejsca nie wyglądają już tak samo. Zobacz ZDJĘCIA

Tak zmieniła się Łódź! Te miejsca nie wyglądają już tak samo. Zobacz ZDJĘCIA

Zobacz również

Oto horoskop na cały najbliższy tydzień. Sprawdź!

Oto horoskop na cały najbliższy tydzień. Sprawdź!

Tak zmieniła się Łódź! Te miejsca nie wyglądają już tak samo. Zobacz ZDJĘCIA

Tak zmieniła się Łódź! Te miejsca nie wyglądają już tak samo. Zobacz ZDJĘCIA