- Spoty ukażą się na antenie: TVN, TVP1,TVP2 i w 16 ogólnopolskich tematycznych kanałach. Ich emisja będzie się odbywać w bardzo atrakcyjnym czasie antenowym, np. towarzyszącym programom m.in. Dzień Dobry TVN, Ugotowani, Pytanie na śniadanie, Teleexpress oraz serialom - mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi, odpowiedzialny za całość projektu.
Reklamy to część kampanii „Łódź pozdrawia" realizowanej przez agencję MOSQI.TO. Te prezentowane od dziś, mają zachęcać do tzw. city break czyli przyjazdów krótkoterminowych. Występujące w nich osoby - ok. 50 osób - to łodzianie wyłonieni podczas castingów. Widoki Łodzi są niecodzienne, bowiem, wykorzystano wiele ujęć z dachów, które pokazują panoramę miasta.
Widoczne są np. EC1, Piotrkowska po remoncie, nowe hotele, muzea, parki. Ścieżkę dźwiękową opracował łódzki zespół L.Stadt. Kolejne odsłony spotów „Łódź Pozdrawia" planowane są na październik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]