Nowe przystanki dla kolei aglomeracyjnej: Radogoszcz Zachód,...

    Nowe przystanki dla kolei aglomeracyjnej: Radogoszcz Zachód, Pabianicka, Dąbrowa

    (mr)

    Express Ilustrowany

    Express Ilustrowany

    Nowe przystanki dla kolei aglomeracyjnej: Radogoszcz Zachód, Pabianicka, Dąbrowa
    1/11
    przejdź do galerii

    ©Maciej Stanik

    Trzy nowe przystanki kolejowe dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej uruchomiła w Łodzi spółka PKP Polskie Linie Kolejowe. Pasażerowie mogą już korzystać ze stacji Radogoszcz Zachód przy ul. 11 Listopada, Pabianicka przy ul. Pabianickiej i Dąbrowa przy ul. Dąbrowskiego.
    Perony z wiatami wybudowano od nowa. Są także windy przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, podróżnych z ciężkim bagażem i rodziców z dziećmi w wózkach.
    – W sumie gotowych jest już 14 przystanków ŁKA. Część z nich została zmodernizowana, część powstała od nowa. Kolejne trzy: Arturówek, Marysin i Stoki są w budowie w ramach rewitalizacji linii Łódź Widzew – Zgierz – poinformował wczoraj Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP PLK.
    Na nowych przystankach na razie zatrzymują się pociągi spółki Przewozy Regionalne.

    Czytaj treści premium w Expressie Ilustrowanym Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (12)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    gdzie jest ta stacja?

    Luke (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    W którym miejscu znajduje sie ta stacja?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Gdzie przystanek Radogoszcz Wschód?

    RDG (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 3

    15 tys mieszkańców Radogoszcza Wschodu ma chodzić 2km na przystanek Arturówek gdzieś na jakiś działakch????

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    ta

    lipa (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3 / 3

    sratatata, to wszystko było po to by wyciągnac kasę na przystanki i kosztowne nierdzewne windy które roz..bią kibole :-)
    za rok okaże sie że to kolejny poroniony pomysł ekipy Zdanowskiej którym...rozwiń całość

    sratatata, to wszystko było po to by wyciągnac kasę na przystanki i kosztowne nierdzewne windy które roz..bią kibole :-)
    za rok okaże sie że to kolejny poroniony pomysł ekipy Zdanowskiej którym tak naprawdę zależy tylko na "prowizji" od przetargów ,a w Łodzi maja okazje próbować wprowadzać te swoje chore "projekty" które nie miałyby nigdzie szans...zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    dobre i to

    logiczny (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4

    Te stacje planowano juz z 50 lat temu.Radogosz i arturowek oraz Stoki ..wybudowano nawet...No a teraz cos z tego bedzie.Nareszcieee

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Wer

    Jej (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6

    W dniu otwarcia przystanków kolej ograniczyła o połowę liczbę pociągów. Jak to wytłumaczyć? To są cały czas publiczne, czyli nasze pieniądze.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Do Warszawy

    Marek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4

    A mnie interesuje czy będę mógł wsiąść/wysiąść na przystaku Łódź-Pabianicka do/z pociągu warszawskiego. Czy nadal jadąc do/z Warszawy będę musiał wsiadać/wysiadać Ł-Kaliska, Chojny, Widzew ?

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    hehe

    olo (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 8

    bedzie gdzie piwko pić z ziomkami :))))))))))


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie ma takiej opcji

    gość (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    Jak jedziesz z Warszawy to chciałbyś aby pociąg zatrzymywał się w Ursusie, Piastowie czy nawet dużym Pruszkowie?
    Ano nie. Rozwózkę po mieście ma robić kolej aglomeracyjna odpowiednio...rozwiń całość

    Jak jedziesz z Warszawy to chciałbyś aby pociąg zatrzymywał się w Ursusie, Piastowie czy nawet dużym Pruszkowie?
    Ano nie. Rozwózkę po mieście ma robić kolej aglomeracyjna odpowiednio skomunikowana. Tylko takie rozwiązanie ma sens. Tylko nie pisz o trzech stacjach w Warszawie bo to inna polityka.
    zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    gość

    Szał już 8 pociągów zatrzymuje się w Łodzi Radogoszcz Zachód z kierunku północnego. (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 8 / 1

    Trochę mało i rzadko tych pociągów. Ale zobaczcie sami:
    Zgierz 05:52 Łódź Radogoszcz Zachód 05:59
    Zgierz 06:22 Łódź Radogoszcz Zachód 06:29
    Zgierz 06:51 Łódź Radogoszcz Zachód 06:58
    Zgierz...rozwiń całość

    Trochę mało i rzadko tych pociągów. Ale zobaczcie sami:
    Zgierz 05:52 Łódź Radogoszcz Zachód 05:59
    Zgierz 06:22 Łódź Radogoszcz Zachód 06:29
    Zgierz 06:51 Łódź Radogoszcz Zachód 06:58
    Zgierz 07:06 Łódź Radogoszcz Zachód 07:13
    Wielka przerwa
    Zgierz 15:52 Łódź Radogoszcz Zachód 15:59
    Zgierz 16:35 Łódź Radogoszcz Zachód 16:42
    Zgierz 17:50 Łódź Radogoszcz Zachód 17:57
    Zgierz 18:45 Łódź Radogoszcz Zachód 18:52

    Czterech liter nie urywa.
    Jeśli to miała być alternatywa dla autobusu lub tramwaju to nie jest w żaden sposób.
    Stanowczo tego za mało. Ta linia miałaby sens gdyby jeździł mały szynobus od Zgierza Północnego do Pabianic co 20 do 25 minut. No ale fachowcy wiedzą lepiej.
    zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    hmm

    XYZ (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    ŁKA ruszadopieroza rok i wetdy beda szynobusy ejzdzily -najpierw jednak musza byc zmontowane...


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    za rok to juz z tych przystanków nic nie bedzie

    bo bedą zdewastowane przez d.e.b.i.l.n.a młodzież która w d.u.p.ie ma to ze ktos dla ogółu chce lepi (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    ..

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    To nie szynobusy będą

    gośc (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5

    Niestety to nie będą szynobusy tylko dłuższe jednostki. Całość ma sens jeśli częstotliwość pociągów będzie duża. Jak ma jeździć po jednym na godzinę to do bani.
    Rozumiem, że do takiego Łowicza...rozwiń całość

    Niestety to nie będą szynobusy tylko dłuższe jednostki. Całość ma sens jeśli częstotliwość pociągów będzie duża. Jak ma jeździć po jednym na godzinę to do bani.
    Rozumiem, że do takiego Łowicza czy Kutna może jechać co godzinę lub co półtorej godziny. Ale odcinek Zgierz Północny Pabianice powinien być lepiej obsłużony.zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo