18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

reklama

Noc, moc i adrenalina. Zlot fanów tuningu

(ls)
Dziś w nocy odbył się "Mocny Nocny", czyli inaugurujący sezon zlot pojazdów stunningowanych. Pierwszy raz wielbiciele tego typu motoryzacji skrzyknęli się pod centrum handlowym na ul. Brzezińskiej.

Frekwencja zaskoczyła wszystkich. Mający blisko 2,5 tys. stanowisk parking zapełniony był kompletnie. A korek drogowy, który utworzył się przed północą, sięgnął aż ul. Smutnej. - Jest mało miejsca, nie da rady driftować - komentował Filip Krauze z Bełchatowa, który przyjechał do Łodzi 10-letnim bmw z mocno obniżonym i utwardzonym zawieszeniem.
- Ale można przypalić gumę... Dlatego nad parkingiem M-1 co kilka minut unosiły się kłęby dymu. Największy aplauz publiczności wzbudzały iskry, które wydobywały się spod opon przybyłych aut, a pęknięcie opony powodowało salwy okrzyków.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 55

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

j
ja
'janek" jest MISTRZEM jazdy M.P.K i ORANIA MORDĄ ŁÓDZKICH CHODNIKÓW ;) pozdraVWwiam VW MANIAKÓW
d
do janek

Sluchaj kolego... czepiasz sie bo mamy lepsze auta od ciebie.. bardziej dopieszczone... i nie mow ze nie... moz ei jezdzisz jakims autem ktore ma 3 lata... ale dla ciebei to tylko samochod z przemieszczanie sie z punktu 1 do punktu 2 a dla mnie to cala pasja. mam golfa trzeciej generacji ktore juz nie raz zdobylo uznanie wsrod zlotow na wysokim poziomie w roznych kategoriach. wiecej wlozylem w to serca niz ty. Niektore auta sa tak dopieszczone ze wyjezdzaja tylko w niedizele i na Zlot ogolno Polskie. wiec nie czepiaj sie nas ze jestesmy ELW, EPA, EZG, EZD. bo naprawde niektorzy z tych miejscowosci maja wiecej kultury niz ty i cala twoje rodzina !!!!!! Nie mowie o tym ze bylo wszystko ok bo fakt faktem nie podobalo mi sie w niktorych sytuacjach... ale widze ze oceniasz ludzi jedna miara... powodzenia.. a jesli ci nei pasuje to siedz w domu i ogladaj sobei to boooliwoodzkie deriale BARANIE!!!!

m
mazi

Banda wiejskich głupków się zjechała.Widać po nr jaka sama elita się pojawiła.Na pierwszym zdjęciu jakaś łachudra z Grójca.Wieś tańczy i śpiewa.

t
ty wkurwiony

Sam zes sie zesral i teraz na innych wine zwalasz

W
Wkurwiony

Banda debili !!!! Zniszczyliście kostkę - własność M1, do tego dwóch baranów wjechało w wiaty niszcząc je, policja już zabezpieczyła materiał CCTV są nr.rej. więc oczekujcie wezwań :), nie wspomnę o szczaniu i sraniu gdzie popadnie - wy to nazywacie zajebistą imprezą gratuluję !!!! jak ja bym wam wjechał na podwórko zniszczył nawierzchnię rozwali coś nasikał i pojechał było by wam miło ???? oczywiście gazetki napisały jak było cudownie - bez komentarza !!!!

d
do janek

Taaaaaaaa P.a.J.a.C.u

j
janek

ELW, EPA, EZG, EZD sami mistrzowie jazdy po redlinach

G
Gość

youtube.com/watch?v=gxapp0LJ44M

D
Do muxxx

Tee! Uważaj żeby ktoś ci nie przerzedził krost na tej twojej pryszczatej mordce zawszonego łba. Internetowa odwaga na końcu kabelka od neostrady, a w realu spierdalasz pod kieckę mamusi. Uważaj, bo ktoś w realu cię znajdzie i będziesz kopulowany w odbyt przez tłok tego twojego wieśwagena, sprowadzonego za 800 ojro z niemieckiego lub holenderskiego szrotu. Zajmij się lepiej szukaniem rdzy a nie kwiczysz tutaj jak świnia! Nikt ciebie tutaj nie traktuje poważnie i nie boi. Co najwyżej wzbudzasz politowanie.

l
lodzki

zlot cpunow i pijakow...czyli naszej młodzieży

m
muxxx

Pozdrowienia dla "Frykasa" z vwgolf.pl (załapał się na foty jak czituje na parkingu z mienia buty na ASA) :)
A ciulom,. moherom, emerytom maści bezrobotnej, kato(ho)likom, zwolennikom ojczulka rydzyka, Jarka K., działaczom pisowskiej opozycji i innym trolom należą sie wpierdole za nie szanowanie czyjegoś hobby

l
lol

widać że dużo osób tu pisze same bzdury wyzywa innych bo widocznie żal im d*** ściska że nie maja auta albo nie potrafią się bawić na takich zlotach itd itp. Nie dziwie się mam sąsiadke taką co nie ma samochodu i jak inni sąsiedzi wjeżdżają na podwurko samochodem bo można wjeżdżajć nie ma zakazu lata jak pojebanaaa i każe wyjechac z podwurka haha to jest oszołom normalnie to wy pewnei macie tak jak ona moco żal d*** ściska

d
do MM

patologie masz w domu

ż
żal mi tych ludzi

Zlot żuli. Szkoda mi tych ludzi, intelektualnych miernot, dla których liczy się tylko to żeby się dobrze uchlać i zabawić. Najgorsze jest to, że ci ludzie stanowią również zagrożenie dla innych. Za jazdę po pijanemu, zakłócanie spokoju i ciszy nocnej powinni ponieść jakąś karę.

C
CAR-SWIMING ponton

Ja tam panowie dobrze się bawiłem z piwkiem na pontonie i nie mam do nikogo żalu, nawet do policjanta który nas zawinął z PONTONU (pozdrawiamy serdecznie). POLACY TO OGÓLNIE K***Y MŚCIWE I ZAZDROSNE, CZASAMI ZAWISTNE, CZĘSTO RZUCAJĄ KŁODY POD NOGI, DLA TEGO MI PRZYKRO !! SPRAWMY ABY KOLEJNY SPOT BYŁ JESZCZE BARDZIEJ WIDOWISKOWY, BEZPIECZNY I JUŻ! Spoty są po to żeby się wyszumieć, a blogi po to aby sie wyszumieli Ci, którym spot nie pomógł i już :D DO NASTĘPNEGO!! POZDRAWIAM! KAPITAN PONTONU!

Dodaj ogłoszenie