Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Niezwykła oferta dla klientów Aquaparku "Fala" w Łodzi, ale... tylko dla 50 pierwszych ochotników

Magdalena Rubaszewska
Magdalena Rubaszewska
Łódzki Aquapark "Fala" przygotował propozycję dla osób, które w ramach noworocznych postanowień chcą zrobić coś dla siebie, dla zdrowia, sylwetki i obiecały sobie, że staną się bardziej aktywne fizycznie. Oferta będzie dostępna od soboty 6 stycznia i niestety dotyczy tylko...50 pierwszych chętnych.

Więcej:

Hotel służyłby nie tylko gościom "Fali", ale i Orientarium i Atlas Areny.

Dodatkowe atrakcje w Aquparku "Fala" w Łodzi. Park wodny pow...

Aquapark Fala w Łodzi. Nagroda dla wytrwałych klientów

Tego dnia w aquaparku rozpoczęła się sprzedaż w promocyjnej cenie specjalnych karnetów uprawniających do ośmiu wejść na pływalnię. Jeśli w ciągu ośmiu tygodni karnet zostanie wykorzystany, będzie przysługiwać nagroda - kolejnych osiem wejść na basen, ale tym razem już gratis.
Karnet kosztuje 150 zł, a każdy z ośmiu pobytów na "Fali" to dwie godziny w Strefie Basenowej.

Liczba karnetów jest ograniczona, przygotowano 50 sztuk.

Na czele listy noworocznych postanowień znajdują się plany związane z aktywnością fizyczną, zmianą nawyków żywieniowych czy rzuceniem nałogów. Ale często - jak w 2019 roku policzyli badacze z Nowego Jorku – zaledwie 9 procent osób z początkiem roku stawiających sobie zadania ma szansę dotrzeć w ich realizacji do mety, 23 procent poddaje się już w pierwszym tygodniu, a 43 procent nie są w stanie dotrwać do końca stycznia.

Więcej

Natryski wrażeń to nowa atrakcja łódzkiego parku wodnego.

Nowości w Aquaparku "Fala" w Łodzi. Natryski z dźwiękowymi, ...

Jak wytrwać w noworocznym postanowieniu?

Fachowcy radzą, jak osiągnąć wyznaczony cel?

  1. Sprawdzonym sposobem na zakończenie noworocznych planów z sukcesem jest prawidłowe określenie tego, co chcemy osiągnąć oraz po jakim czasie planujemy zobaczyć wyniki. Cel „zadbam o swoje zdrowie” czy „ograniczę spożycie alkoholu” jest tak ogólny, że można go realizować przez całe życie lub zaprzestać po tygodniu.
  2. Dlatego noworoczne postanowienia powinny być jak najbardziej precyzyjne i realistyczne, np. „do końca miesiąca schudnę pięć kilogramów”, „w czerwcu tego roku wystartuję w półmaratonie”.
  3. Trzymać się planu działania, np. „będę chodzić na siłownię dwa razy w tygodniu przez trzy miesiące”. W ten sposób zwiększamy poczucie własnej sprawczości i kontroli nad całym procesem – mityczny „powrót do formy z czasów liceum” jest zależny od wielu czynników, tymczasem decyzja o pójściu na siłownię lub basen w środę lub sobotę to już wyłącznie kwestia organizacji czasu.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Piłkarki ręczne już przygotowują się do mistrzostw Europy 2024

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany