Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Niebezpieczne przejazdy. Więcej osobowych, ale mniej towarowych pociągów

(gb)
W Łodzi na 49 przejazdów aż 20 jest kategorii D, czyli nie mają ani zapór, ani nawet sygnalizacji świetlnej.
W Łodzi na 49 przejazdów aż 20 jest kategorii D, czyli nie mają ani zapór, ani nawet sygnalizacji świetlnej. Paweł Łacheta
Aż dwadzieścia z 49 przejazdów kolejowych w Łodzi nie ma ani zapór, ani sygnalizacji świetlnej.

Do tragicznego wypadku doszło na przejeździe <br>przy ul. Ślaskiej.

Po zamknięciu Fabrycznego przez większość z nich przejeżdża więcej pociągów osobowych niż dotychczas, np. na ulicach: Śląskiej, Kreciej, PKP, Edwarda, Spartańskiej czy Okulickiego.
Jeden z niebezpieczniejszych przejazdów znajduje się na ulicy Śląskiej, gdzie przebiega linia kolejowa między dworcami na Widzewie i Chojnach, którą rano i po południu kursują pociągi relacji Łódź-Warszawa.
- Dało się zauważyć, że ruch od kilku dni jest większy - mówi łodzianka mieszkająca tuż obok przejazdu.
Tymczasem dyrektor Marek Olkiewicz z łódzkiego oddziału PKP twierdzi, że zamknięcie dworca nie wpłynęło na zwiększenie ruchu na szlakach kolejowych w mieście.

W Łodzi na 49 przejazdów aż 20 jest kategorii D, czyli nie mają ani zapór, ani nawet sygnalizacji świetlnej.

- Po zamknięciu Łodzi Fabrycznej część pociągów, głównie towarowych, kierowanych jest objazdami. Po tych zmianach na większości linii ruch się zmniejszył.

Więcej w czwartkowym wydaniu Expressu Ilustrowanego


Czytaj też:

Pierwszy dzień bez dworca Fabrycznego

"Foto dej" na Łodzi Fabrycznej (wideo, galeria)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany