Twarzą tej kampanii jest Natalia Siwiec. Z reklamy wynika, że kobieta wypróbowała preparat na sobie i dlatego go poleca.
W tym wypadku jednak modelka i celebrytka padła ofiarą swojej popularności. Na swoim profilu na portalu społecznościowym Facebook wydała oświadczenie, że nie ma nic wspólnego z reklamą, nie brała udziału w zdjęciach reklamowych tego produktu, nie wyrażała zgody na wykorzystanie jej wizerunku w ten sposób i nie utożsamia się z tym produktem.
Niestety Miss Euro 2012 nim stała się celebrytką, której wartość marketingowa jest dość wysoka (a Natalia Siwiec bierze udział w rozmaitych reklamach, najnowsza z jej udziałem to Beauty Lab), jako modelka pozowała do zdjęć, które można kupić w internecie i dowolnie wykorzystać.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Marcin Miller chudnie w zastraszającym tempie. Lider Boysów to teraz niezłe ciacho!
- Rutkowski grozi, że nagra piosenkę z Wiśniewskim! Będzie nowe Ich Troje?!
- Hanna Gucwińska nie doczekała się dzieci. Jej wyznanie wyciska łzy z oczu
- Ewa Gawryluk przysłoniła walory zaledwie siateczką. Dalibyście jej 56 lat? [ZDJĘCIA]