Twarzą tej kampanii jest Natalia Siwiec. Z reklamy wynika, że kobieta wypróbowała preparat na sobie i dlatego go poleca.
W tym wypadku jednak modelka i celebrytka padła ofiarą swojej popularności. Na swoim profilu na portalu społecznościowym Facebook wydała oświadczenie, że nie ma nic wspólnego z reklamą, nie brała udziału w zdjęciach reklamowych tego produktu, nie wyrażała zgody na wykorzystanie jej wizerunku w ten sposób i nie utożsamia się z tym produktem.
Niestety Miss Euro 2012 nim stała się celebrytką, której wartość marketingowa jest dość wysoka (a Natalia Siwiec bierze udział w rozmaitych reklamach, najnowsza z jej udziałem to Beauty Lab), jako modelka pozowała do zdjęć, które można kupić w internecie i dowolnie wykorzystać.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Widzowie dopatrują się romansu w TzG! Drobne gesty zdradzają wszystko
- Ścibakówna nie wywodzi się z wyższych sfer. Tego nie wiedzieliście o żonie Englerta
- Od sutenerki i żony gangstera do celebrytki. Tak Kaźmierska pięła się na szczyt
- Padliśmy, gdy zobaczyliśmy z bliska stopy Heleny Vondrackovej! Ten widok poraża