Na ul. Kilińskiego torowisko już jest, ale nie ma tramwajów!

(IZJ)
Na ul. Kilińskiego tramwaje wrócą dopiero za około miesiąc.
Na ul. Kilińskiego tramwaje wrócą dopiero za około miesiąc. Paweł Łacheta
Dopiero na przełomie listopada i grudnia po ul. Kilińskiego zaczną znowu jeździć tramwaje. Pojazdy MPK wrócą w to miejsce po ponad trzyletniej nieobecności (ich kursowanie zawieszono 1 lipca 2013 r.). Z niecierpliwością czekają na nie mieszkańcy okolicznych posesji, tym bardziej że zakończył się już wreszcie remont ulicy (odcinka między trasą W-Z a ul. Tuwima - w czerwcu br, a odcinka między ul. Tuwima a ul. Narutowicza - na początku października br.).

- By po ul. Kilińskiego mogły kursować tramwaje, trzeba było zbudować podstację trakcyjną przy ul. Węglowej - mówi Piotr Grabowski z Zarządu Inwestycji Miejskich w Łodzi. - Znajduje się ona w miejscu, gdzie wcześniej były biura budowy nowego dworca. Trzeba było więc poczekać na ich likwidację. Obecnie podstacja jest wyposażana i konfigurowana.

Po ul. Kilińskiego będą jeździły prawdopodobnie te same linie, co przed przerwą, czyli 1, 4 i 5.

Bo trzeba zbudować, wyposażyć i skonfigurować podstację trakcyjną

ŻYCZENIA NA OSIEMNASTKĘ
ŻYCZENIA NA 40 URODZINY
ŚREDNIA DŁUGOŚĆ PENISA...
Numery kierunkowe w Polsce
Jaka jest średnia długość penisa

[a]http://www.expressilustrowany.pl/[/a]

Najnowsze informacje dot. koronawirusa

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 34

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

k
kot w butach

nie każdy ma ochotę jeździć autobusem !

m
misiek

Tramwaje będą za miesiąc, a wiaty już stoją. Na Narutowicza przy Kilińskiego obiecanki wiat są od dłuższego czasu. Puki co w miejscu wiat wygrodzone od 2 miesięcy płotem miejsca czekają. Na co ?

A
ANIOŁEK ŁÓDZKI

największą ZDANOWSKIEJ troską zniszczyć miasto jak PIOTRKOWSKĄ

A
ANIOŁEK ŁÓDZKI

największą ZDANOWSKIEJ troską zniszczyć miasto jak PIOTRKOWSKĄ

r
rom`72

...może Włókniarzy nie podlega pod Urząd Miasta Łodzi....i stąd te różnice...w przetargach

.

fakt, że są pewne cechy wspólne

b
barbara

Ulice gdzie nie ma tramwajów są cichsze i bezpieczniejsze.Tramwaj to nieustanne awarie,nieustanne kolizje oraz debile z dzwonkami zamiast mózgów.Władze miasta doskonale wiedzą że przyszłość komunikacji to autobusy LPG,ale lewackie bojówki z Fenomenu i im podobne sprawiają że powstają takie potworki jak Kilińskiego.Musi przyjść nowa władza z kręgosłupem i zasadami.PO to także lewicowa partia,ona nic nie ruszy w tym temacie.

s
stach

A dlaczego robi się wąskie a szerokie by była większa przepustowość. Przecież można było wyburzyc tych parę domów i zrobić jezdnię jak należy, by nie poprawiać w przyszłych Latach!!! Skończyć należy z radosną twórczością, to nie wasze pieniądze!!!

a
ares

To pogotowie czy straz pozarna bedzie miala problem dojechac. Ale najwazniejsze to uszczesliwiac nasza ulubiona fundacje fenomen vel rowerowa lodz i ciagle zamykac i zwezaf kolejne ulice...

R
RZĄDY

W MIASTACH RZĄDZI KOALICJA PO PSL I SLD NIE PIS

Ł
Łdz

Planowane w Łodzi od roku 1937.

t
tubylec

jak zauważył słusznie jeden z przedmówców, powinno się inwestować w autobusy na gaz.

Autobusy na LNG nie potrzebują dużych zbiorników, a ich tankowanie trwa tylko kilka minut
Pojazdy spełniają najbardziej rygorystyczną normę emisji spalin Euro 6, a prostota konstrukcji silnika gazowego przekłada się na niskie koszty eksploatacji (o ok. 35 proc. mniejsze od tradycyjnych wozów).

Nie dymią, bo produktem spalania jest tylko woda i dwutlenek węgla.
Są dwa razy cichsze od autobusów z silnikiem Diesla i bezpieczne.

Dziwię się, że w tak biednym mieście jakim jest Łódź wydaje się miliony na rozwiązania z XIX wieku.

x
xman

ot taka polityka naszego maista

n
na

tramwaje

Ł
Łodzianin

Szkoda tylko, że one są takie niepraktyczne. Codziennie awaria, a każda awaria to przestój nie tylko jednego wozu, ale i całej linii. Wtedy wyciąga się autobusy do komunikacji zastępczej i ...działa lepiej niż zwykłe tramwaje.
Tramwaje wymagają wydzielonego pasa ruchu, lub stoją w korku.
Tramwaje hałasują, powodują drgania, niszczą nawierzchnię przy torowisku.
Tramwaje też mają rurę wydechową, tylko że ona jest w Bełchatowie. Za to po drodze traci się ok. połowy energii.
A wszystko to przy średniej prędkości 15km/h

Kochamy tramwaje...

Dodaj ogłoszenie