Na fragmencie ulicy Warszawskiej nie ma już nic - asfaltu, chodnika, a niedługo nie będzie też torowiska ZDJĘCIA

Anna Janiszewska
Anna Janiszewska
W Pabianicach rozpoczęła się rewolucja. Prowadzone są dwie połączone ze sobą inwestycje.

Pierwszą jest modernizacja linii tramwajowej numer 41 od pętli przy ul. Wiejskiej do pętli Mały Skręt w Ksawerowie (bez pętli Duży Skręt). Koszt to ponad 173 mln zł. Drugą inwestycją jest przebudowa ul. Warszawskiej od pętli Duży Skręt do granic miasta. Koszt to ponad 6 mln zł.

W związku z planowanym w przyszłym tygodniu rozpoczęciem rozbiórki torowiska przy ul. Warszawskiej, od ostatniej niedzieli zlikwidowano w Pabianicach tramwaj linii 41. Pasażerowie musieli przesiąść się w autobus zastępczy Z41, który jedzie od przystanku Łaska/Wiejska do ul. Cegielnianej w Ksawerowie. Tam trzeba przesiąść się w tramwaj linii 41, którym dotrzemy do pl. Niepodległości w Łodzi. Kilka dni przed likwidacją tramwaju ruszyła z kolei przebudowa ul. Warszawskiej od pętli Duży Skręt do granic miasta - zerwano tu już chodnik i asfalt.

Objazdem skierowano kierowców oraz autobus zastępczy Z41 - przez co na ul. Partyzanckiej i Sikorskiego trzeba postać w korkach.

FLESZ: Masowo kupujemy mieszkania.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

m
mietek

Brawo Zdanowska!

Dodaj ogłoszenie