Te pierwsze wyprodukowano w latach 1979-84, a Siemensy w połowie lat 70.
– Zabrała je firma zajmująca się skupem złomu, więc ich los jest raczej przesądzony – mówi Bartosz Stępień, rzecznik prasowy MPK w Łodzi.
Tramwaje liczyły sobie 40 i więcej lat, były mocno wyeksploatowane; jeden z nich służył zresztą jako magazyn części zamiennych. W grę nie wchodziła więc ani modernizacja, ani dalsze naprawy, bo byłoby to zbyt kosztowne.
– Robimy miejsce na kolejne sprowadzane z Bochum niskopodłogowe NF6D – dodaje B. Stępień. – obecnie mamy ich 28 szt, a dojedzie jeszcze sześć.
W obu łódzkich zajezdniach (na Telefonicznej i w Chocianowicach) stacjonują aktualnie 492 tramwaje, większość stanowią nadal Konstale.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zadymy na urodzinach uczestniczki "Rolnika". Karetka pogotowia, gaz pieprzowy. Szok!
- Dni Gąsowskiego w "TTBZ" są policzone?! TAKĄ niespodziankę zgotowała mu produkcja!
- Maja Rutkowski ZROBIŁA TO z premedytacją, teraz się tłumaczy. Okropne, co ją spotkało
- Była pięknością ze "Złotopolskich". Dziś Gabryjelska nie przypomina siebie | ZDJĘCIA