- Nie możemy dojść do porozumienia z przedstawicielami MKT i co się z tym wiąże - do tej pory nie uwzględniliśmy w planie na przyszły rok przyjęcia zatrudnionych tam osób - mówi Radosław Podogrocki, prezes MPK. - Gdyby to jednak MKT miało obsługiwać "46", powinno zacząć płacić miastu za korzystanie z linii tramwajowej; od kilku lat tego nie robi. Ich tramwaje powinny być wyposażone w autokomputery, by mogły kursować na trasie ŁTR (chodzi o GPS, który, sterując sygnalizacją świetlną, umożliwia szybszy przejazd tramwajom przez miasto). Trzeba też zwrócić uwagę na koła w pojazdach MKT, które mogą niszczyć torowiska.
Stanisław Zuchmański ze związków zawodowych MKT uważa te zarzuty za bezpodstawne.
- Koła w naszych tramwajach mniej niszczą torowiska niż PESY, bo wyposażone są w systemy do smarowania szyn przy jeździe w łukach - mówi. - Co się tyczy komputerów, to nasze tramwaje je mają, a podłączenie do łódzkiego systemu GPS to żaden problem. Z opłaty za korzystanie z torowiska byliśmy zaś zwolnieni, bo pokrywamy wydatki związane z linią między Helenówkiem a Zgierzem, za którą nie płaci MPK.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]