Mecz żużlowców Orła Łódź ze Zdunek Wybrzeżem Gdańsk został odwołany

BARTZaktualizowano 
Kibice obejrzeli jedynie dwa biegi
Kibice obejrzeli jedynie dwa biegi łukasz kasprzak
Dziś na nowym stadionie żużlowym przy ul. 6 Sierpnia w Łodzi pierwszoligowi zawodnicy Orła mieli rozegrać mecz ze Zdunek Wybrzeżem Gdańsk. Niestety, to spotkanie zostało odwołane.

Kibice ,,czarnego sportu'' w naszym mieście ostrzyli sobie zęby na to spotkanie. W końcu tak długo czekali na przedłużającą się w niemiłosierny sposób budowę nowego obiektu.

Już w sobotę okazało się, że w związku z wydanym pozwoleniem na użytkowanie obiektu jedynie z ograniczoną liczbą miejsc, sprzedaż biletów została wstrzymana, co oznaczało, iż nie wszyscy chętni sympatycy Orła będą mogli pojawić się na trybunach.

Jeszcze przed początkiem niedzielnego spotkania zrobiło się niezwykle parno. Właściwie niemal w chwili planowanego rozpoczęcia mecz zaczęło padać, mimo tego udało się rozegrać dwa biegi. Lepiej dysponowani byli gdańszczanie, który wygrali je 5:1 i 4:2, wyszli więc na prowadzenie 9:3.

Wówczas rozpętała się ulewa i sędzia przerwał spotkanie. Ponad godzinę czekaliśmy na decyzję, ostatecznie około godz. 16.20 postanowiono odwołać to starcie.

Do poniedziałku do południa jest teraz czas na wyznaczenie nowego terminu tego meczu.

Natomiast na ten moment, nic się zmieniło w kwestii kolejnego występu łodzian. W poniedziełek (30 lipca, 18.15) ma on rozpocząć przy ul. 6 Sierpnia mecz z łotewskim Lokomotivem Daugavpils.

polecane: FLESZ: Umacnia się rynek pracownika. Oto zawody najbardziej pożądane.

Wideo

Materiał oryginalny: Mecz żużlowców Orła Łódź ze Zdunek Wybrzeżem Gdańsk został odwołany - Express Ilustrowany

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 46

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
O
Orly

Podnies d*** idz na stadion tam sie dowiesz A pozatym kazdy prawdziwy kibic wie a Ty udajesz glaba bos trol...

zgłoś
g
geo

Tak czy siak, jedynym wyruchanym jest właśnie ŁKS.

zgłoś
K
Krzysztof

Będzie nie bedzie -bo pogoda będzie.Marketing to chce dalej pracować w tym klubie czy nadal przed deszcem będzie sie chował? A moze stadion nie ma odbioru ? a to co wczoraj to jakaś fata Morgana.

zgłoś
ł
łodziak

Wszystko powoli poukłada się.Będzie pięknie.Trochę cierpliwości.

zgłoś
.

bo ja wiwm ze nawet 100 mln nie kosztowała .a razem ze wszystkim około 110 mln .o 10 mln kary jakie miasto dostało za niewywiazania się z umowy wykonawcy dla stadionu ŁKS nie wspomnę

zgłoś
z
z orłem

Tylko srac narzekac zza klawiatury potraficie zasrani trole !!!
Stadion w budowie durniu jest !!!
Widac zec trol a nie kibic ..
Piekny stadion koljny po widzewskim mamy nie taka pokrake jak lks-u za 140mil wstyd na cala polska..
Wat trole z forum !!! Do kopaczy

zgłoś
Ł
ŁŻ

Dach stadionu - wielki bubel - ludziom deszcz po plecach płynął, po co komu taki dach co nie chroni przed deszczem?! 2 godziny paplaniny, wyliczanek politycznych, mecz mógłby sie skończyć w tym czasie. Kuriozum było zaproszenie osób odpowiedzialnych za nieoddanie stadionu w terminie - taka kiełbaska...

zgłoś
X
X

Ale pan prezes Jak w Alternatywach drzewka na sznurek przywiązanie bo trzeba się pokazać.

zgłoś
p
p

w tym problem, że nikt...to była impreza masowa bez wymaganego zezwolenia

zgłoś
.

to ci pomoże.

zgłoś
K
Kamil

Stało się coś ze siusiu do toi toya robiłeś . Pomyśl sobie ze w demokracji dwóch żuli ma racje ,a profesor to mniejszość.

zgłoś
J
Johan

Ale nie wyglada to dobrze . Kwestia stadionu to sprawa ktora bedzie wczesniej czy pozniej
rozwiązana . Moze nie bedzie tak słodko ze za 2 tygodnie bedzie wszystko zapięte na ostatni guzik.,ale na jesień juz tak . Sprawy organizacyjne tez sie dopracuje tu chodzą kibice bardzo tolerancyjni .Ale kwestia zespołu zaczyna mi przypominać Polska reprezentacje przed mundialem ... niby wszystko Ok ale ... Jednych i drugich szanujemy , ale wymagamy więcej. A tak na marginesie do najlepszych kibiców kopanej w Polsce .Zarowno ze wschodu jak i zachodu stadion Orła to nie dziwka na sprzedaż tylko super laska ktorą tylko nieliczni mogą zainteresować ,a ze panna lubi kolor niebieski to inna sprawa. I weżcie to pod uwagę Zapraszamy.....

zgłoś
;)

.... ty mi mów, a ja zdrów ..... ;)

zgłoś
B
Buc

Masz swoje zawody na nie dokończonym torze!
Gdzie jest równe traktowanie? Dlaczego można otworzyć stadion dla kibiców bez pozwoleń? Dlaczego kibice nie byli NA PLACU BUDOWY w kaskach? Leć szantażować miasto że jak na następnym meczu będzie padać to wycofasz drużynę...

zgłoś
G
Gość

Długo kombinowałeś???

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3