Master Pharm Rugby Łódź. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie

pas
Początek roku był niezwykle trudny dla działaczy, trenerów i zawodników lidera ekstraligi rugby Master Pharm Rugby Łódź.

Mówi dyrektor sportowy Budowlani SA Mirosław żórawski: To było bieganie do naszych prawników oraz do komornika. Mam wielką nadzieję, że doczekamy wkrótce wyjaśnienia prawdy przez sądy powszechne. Każdemu ze sponsorów musieliśmy wytłumaczyć „mechanizm działania złych sił". Nasi partnerzy i sponsorzy to przede wszystkim sympatycy rugby, którzy nie zawiedli i tym razem, z dużym zrozumieniem podchodząc do problemu. Bez tego i w obliczu utraty dotacji miejskiej na pewno nie bylibyśmy w stanie przystąpić do rozgrywek. Bo prezesi tych firm to ludzie doceniający ciężką pracę i wysiłek zawodników. Doskonale wiedza komu i za co dają.
WIZJA MED
Wszyscy kontuzjowani zawodnicy w błyskawicznym tempie są diagnozowani w nowoczesnych placówkach naszego sponsora, którego wsparcie stopniowo rosło w ostatnich latach. W poprzednim sezonie był to już jeden ze sponsorów głównych, co było widoczne po miejscu i wielkości logo na koszulce meczowej. W realiach roku 2020 WIZJA MED stała się sponsorem strategicznym. W tym celu zaprojektowane zostały też nowe koszulki zespołu. Zresztą Michał Bielecki odwiedza nasze mecze, kibicuje z całą rodziną i należy do grona największych przyjaciół drużyny.
MASTER PHARM
To już ósmy sezon w ekstralidze z logo Master Pharm na koszulce meczowej oraz w nazwie zespołu. Wymuszona zmiana sponsora tytularnego w sezonie 2012/13 okazała się najlepszą rzeczą jaka nas spotkała w ostatniej dekadzie. Master Pharm to pewność, niezawodność, silne oparcie dla drużyny oraz istnienia Spółki Akcyjnej. Przewodniczący Rady Nadzorczej Jacek Franasik zna się j na rugby, z całą swoją rodziną kibicuje od lat podczas wszystkich naszych meczów, włącznie z wyjazdowymi! Poza tym zatrudnia w swojej firmie kilku naszych czołowych zawodników.
POLSKA WODA
To właściciel marki Primavera, wody mineralnej którą pijemy od wielu lat i której jeszcze nigdy zawodnikom nie zabrakło. To również współpraca i układ sponsorski sięgający kilkunastu lat, stąd też drużynowe hasło: To nasza woda. W ostatnim sezonie wymyśliliśmy dla celów marketingowych również drugie hasło: Woda na młyn. Od kilku sezonów logo Primavera znajduje się na piłkach treningowych i meczowych, a dzięki firmie sponsorskiej i jej wspaniałemu przedstawicielowi Leszkowi Rodakowi, tego sprzętu mamy pod dostatkiem.
IMMERGAS
To jeden z głównych sponsorów, który jest z nami od kilku lat, a współpraca stale się rozwija. Kolejne trzy złote medale ugruntowały nasze wspólne hasło Rozgrzewamy po mistrzowsku: my z racji emocji na boisku, a sponsor z racji asortymentu ogrzewania gazowego. To również sponsor zamawiający największą liczbę gadżetów z naszym logo i wspólnym hasłem. Z pracownikami i kooperantami Immergasu wspólnie tworzymy jedną drużynę. Czołowi zawodnicy uczestniczą w spotkaniach, organizujemy praktyczne warsztaty z rugby oraz wspólnie bawimy się w sponsorskich turniejach plażowego rugby w Manufakturze.
VEOLIA, TOYOTA, BIERHALLE i inni...
Wśród głównych sponsorów, zajmujących jedno z czołowych miejsc na meczowych strojach, znajduje się już od dekady VEOLIA. Bez wsparcia finansowego tej dużej firmy nie byłyby możliwe sportowe sukcesy ostatnich lat. To filar istnienia i właściwego funkcjonowania naszego zespołu.
Rozpoczynamy kolejny już rok współpracy z TOYOTA ŁÓDŹ, dzieki czemu mamy po raz pierwszy w historii obrandowany służbowy samochód. Logo Toyota znajduję sie równiez na koszulkach meczowych.
Wszystkie konferencje prasowe oraz spotkania zespołu odbywają się w lokalach naszego sponsora: browarrestauracja Bierhalle. To solidny partner, który serwuje codzienne lunche dla kilku zawodników oraz jest współorganizatorem turnieju rugby plażowego w Manufakturze. logo Bierhalle równiez znajduje się na naszych meczowych strojach.
Mamy zawodników zagranicznych, których poza zakwaterowaniem musimy wyżywić.  Trzecia część meczu musi się również odbyć. Co byśmy zrobili bez naszych partnerów: Sushi Kushi, King kong, Fit Meal catering, Fiero Pizza, Antybrowar (mamy swoje piwo Waleczne).
Mamy sporo przyjaciół i firm nas wspierających bez których drużyna nie mogłaby działać: drukarnia Awantgarde, centrum medyczne RMed i Sporto, suplementacja Bio Medical Pharma, kluby finess Everym i Vera Sport, marka sprzętu sportowego Keeza i producent garniturów Ferrano oraz producent sprzętu medycznego MDH.

Euro 2020 przełożone na kolejny rok!

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
23 marca, 14:14, Gość:

Syndrom oblężonej twierdzy XD

Za PRL Polska była taką oblężoną twierdzą. Krajowi "zagrażali" reakcjoniści, spekulanci, syjoniści i wiele innych "złych sił". Były wielkie idee, a jak padło to okazało się, że Ci na górze chcieli się tylko nachapać. Ciekawe jak będzie tutaj.

G
Gość

Syndrom oblężonej twierdzy XD

Dodaj ogłoszenie