Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Magistrat w Łodzi wydaje setki tysięcy na promocje budżetu obywatelskiego

Mirosław Malinowski
Mirosław Malinowski
W 2016 r. do promocji budżetu obywatelskiego magistrat wykorzystywał goryla Bobo
W 2016 r. do promocji budżetu obywatelskiego magistrat wykorzystywał goryla Bobo UMŁ
Około 350 tys. zł wydał Urząd Miasta Łodzi na promocję budżetu obywatelskiego.

Tyle kosztuje druk ulotek i informatorów, organizacja spotkań i warsztatów z mieszkańcami oraz pikników plenerowych, zorganizowanie imprezy na ul. Piotrkowskiej pt. „Sobota z budżetem obywatelskim” i gali na zakończenie kolejnej edycji imprezy. O koszty promocji BO w ostatnich trzech latach pytała w interpelacji radna PiS Marta Grzeszczyk. Okazało się, że najdroższe było promowanie budżetu w 2018 r., kiedy kosztowało to aż 147 tys. zł. Rok wcześniej koszty wyniosły 130 tys. zł, a z kolei w ubiegłym roku działania promocyjne zostały zrealizowane za zaledwie 69 tys. zł.

Jednym z najbardziej głośnych i kontrower­syjnych pomysłów na promocję budżetu obywatelskiego było przyczepienie fioletowego płaszcza oraz rogu na czole pomnika Tadeusza Kościuszki na placu Wolności. Zniknęły po kilku godzinach.

Pogoda w poniedziałek, 20 stycznia:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany