Łódzkie. Znalazł robaki w kaszy z Biedronki! Oczekuje wysokiego odszkodowania! WIDEO 03.03.2021
Jak zdarzenie komentuje firma Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci sklepów Biedronka?
- Jakość towarów w sklepach Biedronka to dla nas najwyższy priorytet, sprawdziliśmy więc znajdujące się u dostawcy próbki kontrolne tej partii produktu. Szczegółowa kontrola jednoznacznie wykluczyła jakiekolwiek nieprawidłowości. Nie odnotowaliśmy też żadnych innych zgłoszeń dotyczących produktów tej partii w naszym Biurze Obsługi Klienta. Klient nie potrafił określić ani daty, ani miejsca zakupu, a nadesłane przez niego zdjęcia nie pozwalają określić pochodzenia ciała obcego. Mimo wszystko, działając zgodnie z naszymi standardami, zaproponowaliśmy klientowi zwrot gotówki o wartości zakupionego towaru - wyjaśnia Karol Kokoszka, młodszy menedżer ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Jeronimo Martins Polska.CZYTAJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>>