3/5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Jak zdarzenie komentuje firma Jeronimo Martins Polska S.A.,...
fot. nadesłane

Jak zdarzenie komentuje firma Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci sklepów Biedronka?

- Jakość towarów w sklepach Biedronka to dla nas najwyższy priorytet, sprawdziliśmy więc znajdujące się u dostawcy próbki kontrolne tej partii produktu. Szczegółowa kontrola jednoznacznie wykluczyła jakiekolwiek nieprawidłowości. Nie odnotowaliśmy też żadnych innych zgłoszeń dotyczących produktów tej partii w naszym Biurze Obsługi Klienta. Klient nie potrafił określić ani daty, ani miejsca zakupu, a nadesłane przez niego zdjęcia nie pozwalają określić pochodzenia ciała obcego. Mimo wszystko, działając zgodnie z naszymi standardami, zaproponowaliśmy klientowi zwrot gotówki o wartości zakupionego towaru - wyjaśnia Karol Kokoszka, młodszy menedżer ds. rozwoju jakości i kontroli marki własnej w Jeronimo Martins Polska.CZYTAJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE>>>>

Zobacz również

Drogowy armagedon na Przybyszewskiego i Śmigłego - Rydza ZDJĘCIA

Drogowy armagedon na Przybyszewskiego i Śmigłego - Rydza ZDJĘCIA

Na nowej drodze życia. Marcin Gortat jest już żonaty! ZDJĘCIA wybranki

Na nowej drodze życia. Marcin Gortat jest już żonaty! ZDJĘCIA wybranki

Polecamy

GIS 16.09: to może być niebezpieczne. Sprawdź, czy masz w domu

GIS 16.09: to może być niebezpieczne. Sprawdź, czy masz w domu

Jacek Nawrocki wydał oświadczenie. Czemu nie jest już trenerem siatkarek?

Jacek Nawrocki wydał oświadczenie. Czemu nie jest już trenerem siatkarek?

Ceny paliw. Już jest bardzo drogo, a będzie...

Ceny paliw. Już jest bardzo drogo, a będzie...

Dodaj ogłoszenie