Nowe logo województwa (wzorowane na metce przyszywanej do ubrań z napisem "łódzkie promuje") i strategia podkreślająca nowatorskość województwa (w badaniach nad strategią okazało się, że jak coś pojawia się w Polsce po raz pierwszy to, najczęściej dzieje się to w regionie łódzkim) zostało nominowane do nagrody w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”. Łódzkie jest pierwszym regionem w Polsce, które zdecydowało się na taką zmianę identyfikacji wizerunkowej. Pomysłodawcą nagród jest brytyjski magazyn Communicate. Opracowanie nowej wizji marki województwa kosztowało 790 tys. zł (85 proc. tej sumy to unijna dotacja).
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?