Łódzkie nominowane do nagrody za strategię!

(MSM)
Nowa strategia budowania wizerunku województwa łódzkiego została nominowana do nagrody "TransformAwards 2014". To najbardziej prestiżowe nagrody w Europie przyznawane za tzw. zmianę marki.

Nowe logo województwa (wzorowane na metce przyszywanej do ubrań z napisem "łódzkie promuje") i strategia podkreślająca nowatorskość województwa (w badaniach nad strategią okazało się, że jak coś pojawia się w Polsce po raz pierwszy to, najczęściej dzieje się to w regionie łódzkim) zostało nominowane do nagrody w kategorii „Najlepsza identyfikacja wizualna w sektorze publicznym”. Łódzkie jest pierwszym regionem w Polsce, które zdecydowało się na taką zmianę identyfikacji wizerunkowej. Pomysłodawcą nagród jest brytyjski magazyn Communicate. Opracowanie nowej wizji marki województwa kosztowało 790 tys. zł (85 proc. tej sumy to unijna dotacja).

Wideo

Komentarze 3

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

t
toko

????????????????????????????????????????

123

więc ze śmiesznymi informacjami proszę poczekać.A swoją drogą 790 tysięcy za taką wizję to wyjątkowo tanio. Jak zwykle w Łodzi..

s
stefan karwowski

jaką strategię w wybijaniu mieszkańców

Dodaj ogłoszenie