Łódzki magistrat będzie się reklamował w mieście na balonach, citylightach i w namiotach

(MSM)
Paweł Łacheta
Udostępnij:
Urząd Miasta Łodzi ogłosił przetargi na obsługę różnych przedmiotów wykorzystywanych do promocji miasta w 2019 roku.

Chodzi m.in. o wymianę średnio dwa razy w miesiącu plakatów umieszczanych w 24 citylightach, czyli podświetlanych gablotach umieszczonych głównie w śródmieściu, na których są reklamowane różne miejskie imprezy. Gabloty te mają być też na bieżąco myte i czyszczone z wszelkich graffiti i naklejek (przynajmniej raz na kwartał).

Inny przetarg dotyczy transportu, przechowywania i montażu m.in. 9 balonów i 14 namiotów reklamowych. Mają być one ustawiane w miejscach wskazanych przez magistrat, tam gdzie będą organizowane np. pikniki rad osiedli, spotkania z prezydent Łodzi itp. Firma, która wygra przetarg ma być dyspozycyjna 24 godz. na dobę – a o miejscu ustawienia sprzętu może być informowana zaledwie z dwudniowym wyprzedzeniem.

Na razie nie wiadomo ile magistrat zapłaci za obsługę sprzętu wykorzystywanego do promocji, ale będzie to kwota wynosząca minimum 200 tys. zł. Wiadomo za to ile Urząd Miasta Łodzi zapłaci za ogłoszenia (w tym za druk nekrologów) prasowe w ciągu roku. Będzie to kwota około 180 tys. zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

c
cenzura
A ile mieszkań ma syn prezydentki ?
h
hajlajf w citylighcie
każdy sposób wydania kasy ludzi jest dobry. szczególnie w zbożnym celu.
k
kToŚ
i ile ko kosztowało i jakie efekty przyniosła ta REKLAMA m. Łodzi.
Może przypomną o tym dziennikarze?
p
pytek
I cóż napiszecie , nieszczęśni , na takich banerach ? Remont ? Objazd ? Roboty drogowe ? Grozi zawaleniem ? A może : Szanuj zęby - patrz pod nogi ? ( to na balonach ) A ta kwota 180 tys na nekrologi i inne - aż tak źle ? Czy aż tak dobrze ?
U
Ucki Magistrat
Abo do śniegu . Może chociaż do tego sie nadamy .
m
mietek
zadbać też o reklamy przed sklepami monopolowymi, melinami i na toi toiach...
Więcej informacji na stronie głównej Express Ilustrowany
Dodaj ogłoszenie