W papierowej kopercie przyjezdni znajdą turystyczną mapę miasta oraz pięć ulotek o jego atrakcjach: ulicy Piotrkowskiej, muralach, fabrykanckich willach i pałacach, Księżym Młynie oraz jedną opisującą łódzkie TOP 15, czyli najciekawsze miejsca, które koniecznie trzeba zobaczyć.
Tytka Turysty to wspólny pomysł Łódzkiej Organizacji Turystycznej oraz urzędników magistratu odpowiedzialnych za promocję miasta. Jej zawartość będzie się zmieniać, ukazując różne oblicza miasta (np. Łódź filmową, Łódź dla dzieci), a ulotki mają być wydane w 12 językach, w tym m.in. po czesku, hebrajsku, japońsku, angielsku, niemiecku.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"