Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Łodzianie zgłosili już 19.300 spraw do centrum zarządzania kryzysowego UMŁ

(ew)
Łodzianie często dzwonią do CZK, skarżąc się na przepełnione kontenery, śmieci i brud.
Łodzianie często dzwonią do CZK, skarżąc się na przepełnione kontenery, śmieci i brud. Łukasz Kasprzak
Aż 19 300 spraw związanych z codziennym funkcjonowaniem miasta zgłosili łodzianie od początku tego roku do czynnego całą dobę Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Łodzi. Tylko w tym miesiącu odnotowano ich już 1301, a wśród nich liczne awarie wodociągowe, energetyczne, zatrzymania tramwajów, uszkodzenia budynków mieszkalnych (jak np. grożący oderwaniem gzyms czy pęknięta ściana).

NOWY DWÓR MAZOWIECKI CHARLIE'S PO KUCHENNYCH REWOLUCJACH

Wiele zgłoszeń dotyczy potrąconych przez samochód dzikich zwierząt. Bywa, że telefon dzwoni non stop.

OTWARCIE SUKCESJI
– Zwykle najwięcej interwencji zgłaszanych jest w piątki po południu i wieczorem – mówi Marcin Masłowski, rzecznik UMŁ. – W tym roku szczególnie dużo, bo 2316, było ich w lipcu i w sierpniu – 2302. Dotyczyły różnych spraw, m.in. dziur w chodnikach, niedrożnych ulicznych studzienek, połamanych drzew, bezpańskich psów czy zalegających na skwerze śmieci.

W zależności od rodzaju zgłoszenia powiadamiane są odpowiednie służby, np. straż miejska, Łódzki Zakład Usług Komunalnych, pogotowie energetyczne, które podejmują stosowne działania.

SALETA ADAMEK GDZIE TRANSMISJA LIVE STREAM

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na expressilustrowany.pl Express Ilustrowany